četvrtak, 30.08.2007.


NIje da nisam htjela napist post, ili da nisam mogla, smao jedna je stvar, koja možda i nije iskrena.
Možda sam samo čekala da mi se nakupi komenatara, ali nisam se načekala.
Neke stvari jednostavno ne stignem.

Osoba sam koja se za sve pripremi. Škola je za četri dana a ja nisam još ni na što počela misliti. Kada uđem u školu, već znam knjige ću nabaviti ( no to mi nije bitno, ionako rijetko učim iz njih) ali ostale stvari nemam.

Ne stignem o svemu razmišljati.

Image and video hosting by TinyPic

Bojim se da neke ljude jednostavno neprimječujem.
Ali to ne znači da ih ne volim.

Od srca se izvinjavam.

[13:41 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.