četvrtak, 02.08.2007.

Za deset godina zamišljam se kao: Slobodna, neovisna, udana i bez sestre. To svakako!


Nije uopče bitno želim li ja napisati post ili ne, niti je bitno što sam u jebenom pms-u. To me ne zabrinjava. Zabrinjava me jedna stvar. Moja jebena sestrica uvijek mora svoj prčasti nosić turati di mu nije mjesto, i opet se petljala u moj BLOG! Da, dobro ste pročitali, ona o kojoj sam Vam pričala neki dan mi je šunjala po blogu. Ah, što se voli petljati u tuđe stvari, jesam ja ikad u njene? Ne, nisam. Osim kad sam imala manje od 10 godina i igrom slučaja sam pročitala dva dana njenog dnevnika, u biti, nisam niti znala što je to dnevnik. I samo sam si rekla; "Hej mala, kužiš ti to, to nije nešto što bi trebala čitat, daj si ga zatvori i spremi ga u ladicu, ali lijepo ga namjesti da ona ne skuži." I hvala Ti, *znam da Bog postoji, pa mu zahvaljujem, nije nikada saznala da sam pročitala nekoliko redaka na dvijema stranicama u kojima je opisivala da voli nekog, ma, šljiga muška, i neće se udat za njega, ah, to svi znamo. Čemu uopče služe dnevnici. Da ih danas pišemo, a sutra se smijemo sami sebi i onom što smo pročitali!?

I dobre sam volje.
I u PMS-u sam.
I noge su mi hladne.
I idem po čarape.

*Suddenly
Znaš šta znači PMS?

PreMaloSeksa yes

*Dopuštam si jedan smail.

[15:44 - 8 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.