< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Studeni 2009 (1)
Listopad 2009 (3)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (4)
Srpanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (8)
Kolovoz 2007 (4)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (7)
Veljača 2007 (11)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (14)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

This is me...! What u see is what u get!
Take it or leave it!




Duffy Lyrics


Linkići

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Noina Arka
Info centar za kućne ljubimce

Blogovi koje rado čitam :

O pesekima koji traže dom
Amaris
Maja
Lana i Paola
Umaška škorpionka
Kira
Kraljica suza


MySpace

MySpace

Nešto o meni...

...studiram ekonomiju...
...živim u meni najljepšem gradu Zagrebu...
...obožavam svog psića Linu...
...volontiram u udruzi za zaštitu životinja Noina Arka...
...ne volim biti sama...
...mrzim jetricu, tikvice i patliđane...
...obožavam palačinke...
...volim čitati knjige...
...plačem na tužne filmove...
...obožavam putovati...
...želim ponovno otići na Zanzibar...
...najdraže godišnje doba mi je proljeće...
...volim biti zaljubljena...
...obožavam shopping...
...volim svoj autić...
...učim biti sretna sama sa sobom...
...trudim se biti manje zahtjevna...
...od sada uvijek svoja (11.10.09.)...
...znatiželjna...
...nestrpljiva...
...najdraži film mi je definititvno The notebook :) ...







Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic



SAND IN MY SHOES (DIDO)

Two weeks away it feels like the world should've changed
But I'm home now
And things still look the same...
I think I'll leave it till tomorrow to unpack
Try to forget for one more night
That I'm back in my flat on the road
Where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
I don't have time
I don't have time..

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

Tomorrow's back to work and down to sanity
should run a bath and then clear up the mess I made before I left here
Try to remind myself that I was happy here
Before I knew that I could get on the plane and fly away...
From the road where the cars never stop going through the night
To a life where I can't watch sunset
And take my time
Take up our time...

I've still got sand in my shoes
And I can't shake the thought of you
I should get on, forget you
But why would I want to
I know we said goodbye
Anything else would've been confused but I wanna see you again

I wanna see you again
Two weeks away, all it takes to change and turn me around, I've fallen
I walked away and never said that I wanted to see again

I wanna see you again
I wanna see you again

Image and video hosting by TinyPic

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!

I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!


...ja se sjećam ljubavi
plakala sam kao kiša
kad si odlazio ti
sad mi kažeš da sam hladna
kažeš da sam okrutna
možda jesam al sam školu
kod tebe završila...

Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!



Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su noćas tu, al nije on
S društvom nazdravljam, trudim se da se ne vidi
Glasno smijem se ne dam da itko primijeti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

Glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam

Čaša prepun stol, u meni bol
Svi su otišli, al nije on
Vrisnula bih sad samo da bol me popusti
Srce ne sluša, bar da te mogu mrziti
Ti ne znaš što je ljubav, bez malo srama srce si mi slomio
Ti ne znaš što je ljubav i nikad nikog nisi tako volio

Ne mogu, ja više ne mogu ni suzu pustiti, što mi to radiš
Bože snage mi daj, bar da te mogu mrziti

A glumim, glumim da mi kiša ne smeta,
Glumim da toplo mi je, a ko santa leda sam


Hot New Layouts Here!
Get a Sexy, Colorful and Cute Comment from Commentsheaven.com TODAY!
I got this Sexy Comment from Commentsheaven.com!






















[petak][30.03.2007.]

Some news...

Evo, nisam dugo pisala pa ima nekih novosti...
U prošlu subotu mi je bilo odlično s Fancy, Pericom i Zokiem u kinu. Gledali smo film "Glazba i stihovi". Romantična komedijica, simpa filmić :) Prije filma smo otišli nekja popit i tak. Ma bilo je super :) Fancy sam u tramvaju pjevala "Happy Birthday" Hehe, smjeh :) Ma stvarno,. bilo je predivno :)
Inaće neznam točno koji dan, al znam da je bilo prošlii tjedan, Zoki i ja smo se pomirili :) Odveo me na ručak u moj najdraži restoran, kupio mi crvenu ružu i prsten u kojem je sat :) Stvarno me ugodno iznenadio :) Blistala sam od sreće, hehe. Ma, baš sam razmišljala, on je jedini koji me toliko usrečuje i stvarno sam presretna sto smo se pomirili. Pričali smo o svemu i zasad nam je super :) Imam osjećaj kao da sam se ponovo zaljubila u njega :) :) :)
Da nije bilo naseg prekida danas bi nam bilo godinu i 10 mjeseci pa me izveo van :) Mislili smo ići u Tantru, ali smo ipak otišli u Las Vegas - night klub blizu Črnomerca. Bilo je predivno :) Ljudi moji, obožavam svaku minutu provedenu s njim :)
Inače još jedna novost je da sam počela radit u T-cOmu i zasad mi ej ok. Malo sam umorna jer sam u jutro na faksu a popodne na poslu, ali naviknut cu se s vremenom...
Sutra opet idem malo do Mici i Tine u LJubljanu al vracam se odmha na vecer jer imam puno posla i puno za ucit :(
Eto, to bi zasad bilo to, Stela i dalje traži novi dom i nadam se da će joj ga netko što prije pružiti :)
POzdrav i puse svima :)

E i evo opet jedna pjesmica :)



"I'm Not Missing You"

Oh, Oh
I'm not missing you
Been through just about everything that I could go through
When it comes to relationships
Don't know what I was missing or why I ain't listen
When I told myself that was it
Now here I go, hurt again
Cause of my curiosity
Now that its over
What else could it be he just had to cheat

I made a promise never to settle
Why didn't I keep it?
'Cause I hated the heartbreak
Crying and cheating, the fooling around

[Chorus:]
(But) I'm not missing you
I'm not going through the motions
Waiting and hoping you call me
I'm not missing you
You might have had me open
But I must be going because
I got life to do
I know I'm usually hanging on
I used to hate to see you gone
But this time its different
I don't even feel the distance
I'm not missing
I'm not missing you

Its a shame in a way cause
I feel that I may not ever find the right one for me
Did I leave him, is he right in front of my face oh
Will my true love ever be?
Why would I go on a search again
When I know what the end will be
What good is love when it keeps on hurting me?

I made a promise never to settle
Why didn't I keep it?
'Cause I hated the heartbreak
Crying and cheating, the fooling around

[Chorus x2]

No I can't be with you
Cause I'm scared felt like I was falling when you left me
I can't keep going through life
Unaware of what I missed
And the person I could be
Love's good when its right
And when it's left in your memory
All the times I let you down
I guess love will be nice for someone else's life

[Chorus]

(But) I'm not missing you
I'm not going through the motions
Waiting and hoping you call me
(I'm not missing you)
You might have had me open
But I must be going because
(I got life to do)
I know I'm usually hanging on
I used to hate to see you gone
(I used to hate it)
Oh different, oh see the distance
I'm not missing
I'm not missing you

I'm not going through the motions
Waiting and hoping you call me (knockin' at my door)
You might have had me open
But I must be going because
I know I'm usually hanging on
I used to hate to see you gone
Oh different, feel the distance
I'm not missing
I'm not missing you

I'm not missing
I'm not missing you(yeah, oooh)
I'm not missing you (oh baby)
I'm not missing you




[ 31 KomentarA ][PrinT ][# ]


[subota][24.03.2007.]

Subotaaaaaa!!!!!!!!

Hej ljudi, nakon dugo vremena ja se baš veselim suboti :)
Idem van...Mislim, na baš van tipa disko ili tako nešto, ali idem u kino sa Fancy, Pericom i Zokiem. Fancy časti povodom svog rođendana.
Nemam baš kaj puno za pisat, više ću vm moći pisati sutra da javim kako je bilo...
I evo jedna pjesmica...



E i ima novost...otvaram još jedan blog na kojem ću pisati o Noinoj ARci i njenim štićenicima. Kad ga malo sredim stavit ću link na svoj blog, pa koga zanima moći će pogledati.
Uživajte!
Pusa i pozz!



[ 17 KomentarA ][PrinT ][# ]


[srijeda][21.03.2007.]

Nataša Bekvalac - Ponovo



Kriva sam pred Bogom i pred ljudima
takva mi je sudbina,ne misli da ponosna sam
na to sto nisam.. andjeo
....kad zavodim,ne zavolim
kad prevarim,ne zazalim
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakava jesam
voli me kad me nemaa
voli me pored svega
voli me kad ni jedan bas razlog za to nema
ponovo..ponovo pred tobom gresna stojim
ponovo..ponovo za tvoju ljubav molim...

Evo me, slobodno mi kazi ne
zaboravi me ili se navikni da nemam krila kad nisam bila
andjeo ....kad zavodim,ne zavolim
kad prevarim,ne zazalim
al samo tebi sanjam da se vratim ponovo

Voli me iz inata
voli me bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakava jesam
voli me kad me nemaa
voli me pored svega
voli me kad ni jedan bas razlog za to nema
ponovo..ponovo pred tobom gresna stojim
ponovo..ponovo za tvoju ljubav molim...


Inaće ne slušam baš narodnjake, al ovu pjesmu u zadnje vrijeme stalno slušam, super mi je :)



[ 21 KomentarA ][PrinT ][# ]


[ponedjeljak][19.03.2007.]

Stela the štićenica Noine Arke

Ovaj post posvetit ću Steli, štićenici Noine Arke koja traži novi dom! Trenutno je kod mene na čuvanju do udomljenja da ne sjedi jadna u kavezu 1x1 jer će se lakše udomiti iz nečijeg stana nego iz kaveza. Stela je već jednom bila udomljena, ali njeni novi vlasnici odjednom su postali alergični na dlaku i vratili je u azil. Inače, stela je križanka stara godinu i pol, cijepljena je i čipirana. Vrlo je nježna, mirna i privržena ljudima. Zna da nije sama na svijetu pa se dobro slaže i sa psima i macama. Voli duže šetnja i igru u prirodi. Velika je maza :)
Naučena je na život u stanu. Ustvari, za nju bi idealan život bio u stanu ili u kući sa ograđenim dvorištem da ne mora biti na lancu.
Ne traži puno, samo topli dom, dobre ljudske ruke i pokoju toplu riječ. Nadam se da će joj se ovog puta san ostvariti i da će ju uzeti netko tko ju neće ponovno izbaciti na cestu nego će ju voljeti, maziti i paziti do kraja njenog života...
Ako mislite da možete pomoći u ostvarenju njenog sna, javite se na broj 098 9421 209
Stela nestrpljivo iščekuje Vaš poziv...



[ 8 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][13.03.2007.]

Neda mi se ići na faks!!!!!

Da, da, da... opet me ulovila faza kao i u srednjoj da mi se više neda ić na predavanja :( Svaku večer si kažem nešto tipa da moram, da nesmijem više izostajat i slično, al u jutro se nemrem natjerat da odem. Neda mi se ić do Zaprešića, neda mi se sjedit tamo, kad sam već tamo, neda mi se ić doma i slično... katastrofa! Razmišljam zamrznut indeks, al pošto mi stara sve to plača ubila bi me tak da mogu samo sanjat o tome :( I eto tako, neda mi se ić na faks, al nisam nasla pametno riješenje za to osim da se fakat natjeram i već jednom odem.
Pozz...



[ 8 KomentarA ][PrinT ][# ]


[četvrtak][08.03.2007.]

Ljubav...

Ne, neću definirati ljubav jer ju neznam definirati i smatram da ne postoji definicija za nju. Mislim da ju svatko drugacije dozivljava. Nego, ono sto se ja pitam u zadnje vrijeme je da li se moze voljeti vise puta vise osoba. Npr. ja sam jednom stvarno voljela. Bas onako iskreno, svim srcem. Bas sam dala cijelu sebe i bas sam se borila za nas. I sad kad je ta ljubav gotova, pitam se hoću li ikada opet moći nekoga baš voljeti? Mislim da hoću, ne na isti način i ne istom jačinom, ali mislim da ću moći ponovo baš voljeti nekoga, ali treba mi vremena, to znam.
Što vi mislite, može lte li nakon što već nekome poklonite cijelog sebe i nakon što ga baš volite, voljeti ponovo nekoga drugog?

I evo jedna meni jako draga pjesma...



[ 5 KomentarA ][PrinT ][# ]


[utorak][06.03.2007.]

LJUBLJANA :) :) :)

1. DAN – SUBOTA, 24. 02.

Moje putovanje počelo je negdje oko 10 h u jutro kad sam napokon sjela u autoi krenula svojim putem… Vozila sam skroz od doma do Mici i Kristy i bilo mi je super. Tata mi je pravio društvo i “šaptao” di da skrenem, hehe. Nakon otprilike 2 h vožnje stigli smo na odredište. Baš sam bila happy kad sam vidjela cure Pričale smo, pričale i pričale...joj kak mi to zna falit... Uglavnom, nakon tolikog pričanja smo ručale, pa se malo prošetale po kvartu i tak. Na večer smo Mici (Marija) i ja išle van u disko “Katastrofa” , a Kristy (Kristina) se vozikala okolo autom s frendovima. Inače, ne volim pretjerano disko, ali, ljudi moji, bilo mi je predobro. Usudim se reći da mi je to jedan od najboljih izlazaka do sada. Pile smo votku od jagode (platile smo prve 4 a dalje su smao stizale do nas, hehe) i naravno plesale smo i plesale bez prestanka sve dok nismo morale doma. Ma joj neznam kaj bi vam još rekla o tom, jednostavno mi je bilo odlično.



2. DAN – NEDJELJA, 25. 02.

Kad smo se probudile nakon onako dobrog izlaska, još smo se izležavale u krevetu, prepričavale i smijale se sinoćnjim događajima. Onda smo doručkovale i otišle u šetnju s malim Lukom (bratić). Šetale smo uz šumu i bilo je predivno, nekako opuštajuće. A baš mi je to trebalo. Vratile smo se na ručak i onda otišle na sok u birc u kvartu i tamo smo igrale i stolni nogomet. Kad smo se vratile doma čuvale smo klince (Luku i Filipa), pričale, zezale se i tak. Na većer smo bile na kavi u kvartu do nekih 11 i bilo je ok. Kad smo došle doma spekle smo si kokice, napravile sok i imale trač party u krevetu sve dok nismo bile tak umorne da više nismo imale snage ni pričat, hehe…izgleda da je to ipak moguće.



3. DAN – PONEDJELJAK, 26. 02.

Oko 10 u jutro, Filip nam je uletio u sobu i počeo se derat da se probudimo. Doručkovale smo, čuvale klince i spremale stan. Popodne smo bile u centru u shoppingu. Kupila sam si novi badić (sad jedva čekam ljeto i more ), grudnjak i tange ×2.
Poslje shoppinga smo se izležavale, jele kekse, pričale i tak. Oko 7, pol 8 na većer otišle smo na kavu, opet tu u kvart, pa smo nakon tog išle gledat Sandija i Petrovića (frendovi) kak igraju nogomet. Dobri su, hehe, onolko kolko se mi kužimo u to…



4. DAN – UTORAK, 27. 02.

U jutro smo opet spremale stan, pa smo se išle prošetat sa Sandijem. Poslije smo ručale, zezale se, smišljale kaj ćemo obuć za van i slično. Ka dsmo napokon smislile kaj ćemo obuć, počele smo se spremat. Korea i Klemen su došli po nas, malo smo se vozikale s njima po gradu i onda su nas ostavili pred diskom zvanim Tramontana. Tamo smo se našle s Dijanom i Sanjom, a kasnije su došli i David, Sandi, Aco, Petrović, Maki, Som itd. Plesali smo, zezali se i vrijeme je jednostavno proletilo. Došle smo doma mrtve umorne, uvalile se u krevet i odmah zaspale.


5. DAN – SRIJEDA, 28. 02.

Probudile smo se negdje oko 12 h popodne i nakon izležavanja, spustile se u piđamama dolje na doručak. Zavalile smo se u stolce, jele cornflakes i gledale neku seriju. Poslije smo Mici i ja otišle gore u sobu i ja sam počela spremati stvari za povratak u Zagreb. Poslije ručka smo išle u grad. Bile smo na kavi u Uršuli, onda smo malo šetale i tak. Kupila sam si cipele i kupila sam Janji jednu sitnicu da ju podsjeća na mene. Kad smo došle doma jele smo i išle van u kvartu na Gradiant. Sjedili smo, pili, zezali se…Mlao kasnije, Mici, Sandi, Petrović i ja smo se prošetali okolo po kvartu. Kad smo došle doma, naravno, pričale smo i zaspale…


6. DAN – ČETVRTAK, 01. 03.

U jutro sam išla s Bekijem na kolodvor po mamu, pa smo pričali svi u kuhinji i tak. Poslje smo Mici i ja išle s mojom mamom do tete Anke. Malo smo bile tamo, pa smo Mici i ja otišle nazad doma,a mama je išla dalje obilazit ostalu rodbinu. Mici i ja smo se doma smao presvukle i otisle van na Gradiant. To mi je trebala biti zadnja većer vani i bilo je super. Kad smao se vratile doma, zvala je moja mama od ujka Tunje i rekla da nije još stigla sve posjetit i da te u subotu idemo nazad u Zagreb. Naravno, Mici i ja smo odmah ponovo otišle na Gradiant i bile smo tamo do 12. Opet smo se malo šetale sa Sandijem i Petrovićem i to je bilo to.


7. DAN – PETAK, 02.03.

Kad smo se probudile doručkovale smo i bile malo doma, a onda smo Mici i ja išle radit kod tete Anke. Unosile smo joj neke podatke u komp i slično. Kad smo se naradile, otišle smo se naći sa Sandijem i Petrovićem na pola puta do doma i onda smo s njima iščli doma. Došle smo doma, presvukle se i onda je bratić Marijan došao po nas i Kristy i vodio nas u Jupiter na kavu. Poslje kave, odfurali smo cure doma, a nas dvoje smo otišli kod njega doma. Kod njega sam malo bila na msnu i onda išla spavat.


Dragi moji i to vam je bilo to, iduće jutro sam se vratila u Zg. Moram vam reći da mi je bilo odlično tamo i da mi cure već jako jako fale.
Nekako mi je tih tjedan dana tamo baš trebalo da skupim energije za dalje u Zagrebu. Jedva čekam da opet odem tamo barem an vikend.
Mici i Kristy, obožavam vas! Hvala na svemu! Već mi strašno falite! Šaljem vam veliku pusu! Pozdravite doma!




[ 11 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.