VOLJEH TE, A NISI ZNAO

28.12.2018.


fotografija Marijana Kohn Dedović
model Romana Dedović


Voljeh te, a nisi znao
i tihim hodom
kao prolaznica nepoznata lika
samo sam trenom zastala,
usplamtjelim nebeskim svodom vođena
slušajući opet otkucaje srca,
jer bili su stali.

Sjene iluzija su ih gazile
i željeli su, znali,
ali ne i ti.

Uzdignuta, vođena Posjedonovom snagom,
moje su suze bile njegovo more,
grlio me izgubljenom nadom,
jer „samo je jedan Bog“,
a ja te zavoljeh
štujući buđenje i udisaj kazne.

Ljubav...kroz godine prazne
nestala je u bespuću tuge,
kovitlanju dobra i zla,
tek ako ti neki tihi dašak
mirisa Chanela 5 zagolica sjećanja,
to bila je ona,
to bila sam ja.

Voljeh te, a možda si znao,
igrao se sa ranjenom zvijeri
moleći u samoći
pa ako osjetiš oluju
nemilog bijesa u sablasnoj noći,
to bila sam ja, prezrena
htijući da te mrzim,
ali ne mogu,
uzdahom opojnih borovih iglica,
obgrljena mirisom šafrana
i željom da jednom će ipak
taj zabranjen olujni vjetar proći.

O, Bože, oprosti mi što željeh pojubit'
još jednom te njegove lažne, voljene oči!


Franka Fani Kohn

fotografija Marijana Kohn Dedović
model Romana Dedović

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.