nedjelja, 25.12.2005.

moja 2005-a....ozujak....

eh...pocelo je s pogledima u menzi u domu.....eh....opet zelene oci...naravno...i taj vragolasti smijesak na koji uvijek padnem...
...ostalo bi na tome, da nekim slucajem nije ispalo da on ide na faks s mojom prijateljicom, koja je nekoliko dana poslije slavila rodjendan....te se pojavio i on....

naravno...nije odmah sve bilo divno i krasno....pojavile su se nekakve eticke dileme.... naime...on je osvojio srce jos jedne mlade dame.... i to moje prijateljice....
...nisam znala sto bi...ona s njim nista nije namjeravala....a i on je rekao da ona nije njegov tip....al opet....dovoljno je bilo to sto joj se on svidja..... bila sam jako zbunjena.... srecom, moje cure iz doma su bile uz mene.... i sve do jedne su mi rekla neka pokusam.... mada se skoro ni jednoj on nije svidjao... mislile su da je on jedan obicni umisljeni slavonac..... (nije da su bile daleko)

i tako je pocelo moje i njegovo druzenje.... najprije je dolazio kod mene da gledamo tv.... i tad se upoznao blentom i blesom.... mojim plisanim zecom i psom :)
...svidjela mu se blesa....te je slijedeci dan poslao poruku moze li je on dobiti jer ga je strah samog spavati....eh, meni je to bilo preslatko.....
osvojio me potpuno....svojom jednostavnoscu i iskrenoscu....zivotnim stavovima i razmisljanjima toliko drugacijima od mojih....bilo je to jedno posebno stvorenje....toliko blesavo....morala sam ga obozavati....

i tako je sve pocelo.....
nekoliko dana poslije.....hmmm....zamolio me da prespava kod mene....jer je njemu dosao prijatelj a meni nije bilo cimerice....i ja sam mu dopustila....ravno sa svirke dosao je k meni.... trebao je spavati u cimericinom krevetu....al nekako...zavrsio u mom....ne, vi s prljavim mislima... nismo nista nedolicno radili za prvi put..... malo smo se ljubili, pipali....skakljali, pricali.... bilo nam je lipo.... (osim sto sa mnom nije lako spavati jer ja svakog izguram iz kreveta, hehe)...
...nakon tog dana smo se poceli malo intenzivnije druziti.... ja sam cesto bilo kod njega.... s njegovim cimerima sam bila super.... dosla bi kod njega gledati tv kad god bi mi palo na pamet...pa cak i kad bi mi samo bilo dosadno..... ali sam mu zauzvrat jednom sredila sobu :)

eh.... bilo bi sve to prekrasno....da on nije obicni umisljeni slavonac :)
ali o tom u slijedecem postu...eh...taj travanj.. bilo je tu svega i svacega.... ljubavni trokut... veza od dva dana...moj rodjendan... suze u maksimiru.... eh....svasta svasta....no, o tom sutra....

23:27* komentar* print* #* (14)

<< Arhiva >>