Što sam htjela reći... da, roštiljate li?

ponedjeljak, 15.07.2024.




MG-9570-n






Alzo... namjera mi nije bila već ovako rano drugi post pisati, ali... javila se Klocky!
A baš se jučer mislim kako je mala Kate već ponarasla i sigurno se svi ukućani otimaju oko toga tko će ju: čuvati, nositi, voziti... pa to što se Klocky ne javlja, a za to nema razloga... samo govori o tome koliko ju nije briga za nas...kadli - evo je!
I oma sam morala npraviti nekakav žešći, 'muški' obrok. Da ne kaže kako sam se 'razvodnila' :O
Doduše... morala sam ga raditi i tako i tako :))))... jer je ovaj odrezak bio pripremljen za, najkasnije, jučer... a jučer mi se nije dalo, tako da danas nije bilo uzmaka :O

Goveđi, well done odrezak (dosta nam je krvi :I), zapravo, više - medium well, tako je finiji... da, baš je bio fin... mekan :)
S umakom od crnog vina, naravno - još ću se ja pretvoriti u pravu, pristojnu alkoholičarku :O
Whisky nemam... imam nekakav konjak. Doduše - Badelov, i to mali.... ali toliko dugo je već kod mene da je s godinama morao dobiti na velikoj vrijednosti :)))




MG-9573






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.