Paranormalno

ponedjeljak, 07.08.2023.




MG-8230



'Oće me para .
Ovih dana stalno nalazim nekakav novac... maltene mi s neba pada. Ja sam jedna baš bogata žena!
Našla sam još i kune iz NDH, pa hrvatske dinare iz ratnih dana, ali njih sam ponovno uspjela nekamo zametnuti... valjda podsvjesno spremam i za crne dane :O
S razlogom su moji uvijek govorili da novac treba samo meni davati, jer da ja s njim nemam nikakav problem :))

Nego, mali Blogy je danas ulovio svoj prvi veliki plijen. Do sada je vježbao samo na malim gugijima koje sam ja stalno spašavala (pokušavala :I) od njegovih zubi, a danas je ulovio svog prvog miša. Nije ga donio meni, kako to ostale mačke često naprave...dapače, svoj plijen je bio spreman i krvlju braniti... mojom, doduše :D, ali mlad je još uvijek i sve mu se oprašta.
Uostalom, ja baš nešto i ne volim miševe jesti :O
Eto što znači imati pravog mačora u kući, baš sam ponosna na njega naughty






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.