Mama ti se kupa gola

ponedjeljak, 31.07.2023.





To da ja stalno imam nekakav problem sa strujom i vodom, to već i vrapci na grani znaju. A to da ja obično nastojim sve sama riješiti, to su već i lastavice načule. No, i guske s tijesnim cipelama odavno znaju da se ponekad ipak mora i poneki majstor pozvati u pomoć :I
E... takav jedan bio, popravio... i sad ja ponovno idem prskati/brčkati naokolo.
Da ne spominjem kako me nestrpljivo čekaju hrpe prljavog posuđa i veša :O

A baš je lepe kad netko drugi tako dođe i napravi sve što treba... a tvoje je samo (da držiš svjetlo... da ne kažem svijeću :O) da imaš dovoljno novca za sve platiti :O
Točno ti dođe da više nikad ništa ne pokušavaš sam rješavati rofl


gtvjj







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.