Comma Butterfly

četvrtak, 06.07.2023.






Kontinentalna riđa


Posljednjih nekoliko godina nisam baš često viđala leptire u dvorištu, za razliku od nekih prijašnjih. No ove godine su se ipak vratili, brojniji i šareniji no ikada.
Jučer sam se lijepo družila s ovim ljepotanom (neee... nije to ovakva priča :) - gospon Skitnica zovem takve, jer im 'kaput' obično bude jako izderan. Ovome nije, on je pravi dandy u usporedbi s drugima njegove vrste koje sam ranije sretala... no, tko zna što će i njemu vrijeme još donijeti :I

Lijep i odvažan leptirić... nije imao ni najmanju potrebu pobjeći od mene, čak i onda kad sam mu se približavala na svega nekoliko centimetara.
Micek.


MG-8002






MG-7955







MG-8010





MG-8013






MG-7984








MG-8017








MG-7915






A jučer je bio baš nekakav lijep dan. Svi smo lješkarili i pomalo se pravili Englezi. Slika je ovakva - šest mačaka (porazbacanih po travnjaku kako se kojoj svidjelo (je, znam, strašno je to i za pročitati a kamoli za vidjeti... al' što ću s njima :I)), Patak (nedaleko od mojih nogu - malo je u depresiji pa smo i njega pozvali), ja (koja iz čajnika sipam u šalicu čaj od melise (pogledavši na sat primjećujem da je točno 17h))... i (na leđima,uginuli, mravima okružen) jelenak.









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.