Glow Up

ponedjeljak, 20.03.2023.











U ovom se natjecanju nadobudni mladi vizažisti suočavaju s osebujnim izazovima kako bi osvojili svoju priliku za slavu i uspjeh u industriji ljepote...




Zadnjih dva, tri tjedna moj daljinski upravljač često se zaustavljao na Netflixsovim reality showovima 'Next in Fashion' i 'Šminkom do zvijezda' (Glow Up). U prvom showu natječu se i pred žirijem pokazuju što znaju mladi modni dizajneri, a u drugom isto to rade mladi vizažisti.

Svojevremeno ni ja nisam bila pošteđena tradicionalne ženske ljubavi prema modi i kozmetici, no nije me nešto dugo držalo... jako brzo sam se umorila od te ljubavi, obukla crnu odjeću i skoro potpuno prestala šminkati. Sada me ulovi možda jednom godišnje, ako i toliko, i obično... iz dosade...
Život (mi) je nekako lakši bez svakodnevne opsjednutosti vanjštinom, pa sam sama sebi zahvalna što nisam dulje ostala u toj vezi.

I sad... ak' ja znam što je mene puklo ovih dana pa sam 'Next in Fashion' odgledala obje sezone, a 'Glow Up' upravo dovršavam... Je l' kriza srednjih godina, oli što... :O
A valjda nije, jer nit' mogu reći da mi se od viđenog nešto svidjelo, da mi je išta nosivo, i zapravo... na sebi uopće i ne mislim raditi bilo kakav makeover :I
Mislim da će prije biti da sam ostala malo zatečena, pa onak' zbunjena ostala gledati o čemu se tu točno radi... jer većina sudionika ovih showova, što natjecatelja, što voditelja i žirija, pripadnici su gej populacije, i sve je u znaku kojekakvih drag queenova i sve vrišti šarenilom i prepuno je mladih s problemima koji iste pokušavaju sakriti iza maski i gomile boje, tako da sam se ja morala svako malo pitati je l' još normalno i u modi da se i neko obično žensko čeljade normalno dotjera i našminka, ha?

Mislim, je l' nije dosta što su nam nevjernici ukrali Božić i Uskrs, što su pametni zašutjeli a budale progovorile... hoće li sad i muškarci ženama u potpunosti preoteti štikle, haltere i crveni ruž, ha?
Pitam za prijatelj... icu.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.