Damin gambit

utorak, 10.01.2023.












'U sirotištu u 1950-ima djevojčica pokaže zadivljujući talent za šah te kreće na neočekivano putovanje prema slavi dok se istovremeno bori s ovisnošću...'



Za razliku od 'Krune', 'Damin gambit' je film kojeg sam dulje vrijeme namjeravala pogledati, samo ranije nije bilo prilike. Prilika se ukazala prije nekoliko dana, pa kako nisam znala, ili sam zaboravila da se radi o seriji, ispalo je dobro što sam bila raspoložena provesti cijelu noć u fotelji... koju btw. (jesam li vam to već rekla? :O) baš, baš volim.
Podsjetilo me mrvicu na vrijeme kad sam i sama neumorno vukla šahovsku ploču sa sobom i maltretirala svakoga tko je znao izvući pješake na e4 i c4 pozicije.

Moj brat koji je obožavao smišljati nadimke, dugo vremena me zbog šaha zvao Gari, i nikako drukčije. Pa čak i sada mu se taj nadimak ponekad omakne, iako šah ne igram već dosta godina. Mislim da sam nekoliko puta spomenula da sam prestala na jednom natjecanju kada su mojoj protivnici drsko i bezobzirno počeli sa strane suflirati. Nakon što sam tu dvojicu iz njenog tima odmjerila od glave do pete, prestali su, i ja sam partiju dobila... a potom kutiju sa šahovskim figurama zatvorila. Otvarala sam je samo povremeno kada je trebalo neko dijete zabaviti. Do sada još uvijek nisam osjetila potrebu vratiti se igri.

Iako je bilo nešto sitno neuvjerljive glume i oko mi je nekoliko puta malo zaškripalo na neke scene koje kao da su silovale priču, serija je uglavnom ispunila moja očekivanja.






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.