Izdaja

petak, 06.01.2023.









'Svijetla budućnost zamjenika u MI6-u naglo se okrene naglavačke kada zbog susreta s ruskom špijunkom počne propitkivati svoj čitav život...'




Druga šansa filmu je pružena. Zapravo, radi se o seriji, i za sada sam odgledala prve dvije epizode.
Ja sam davno nekad čitala trilogiju 'Gem, Set, Meč' Lena Deightona, i dugo mi je bila mjerilo za dobru špijunsku priču. Sad sam je već potpuno zaboravila, ali se kao mjerilo zadržao doživljaj. Hm... možda bih se ipak trebala malo podsjetiti; čitala sam je na samom pragu dvadesetih, i tko zna kako bih je danas prihvatila :O

Enivej... vjerojatno ću pogledat i preostale epizode serije, ali sad me zanima nešto drugo...
Naime, čitam sve ovo oko kunolikih eura i problema koji s njima nastaju, pa se pitam ima li u svoj toj gužvi još netko osim mene čiji račun pokazuje više novca no što bi trebao? Ima vas a mudro šutite?
Meni se dogodilo da je plaćanjem karticom u nekom trenutku pala procjena kako moj novac vrijedi jako puno kuna, tako da je s računa skinut dosta manji iznos od potrošenog. Doduše, ne radi se tu o puno novca, i ja nisam ni za što kriva pa sam odlučila ne poduzimati ništa nego čekam da to riješi onaj čiji problem je...
Ebiga... al' kako sam se sad već emocionalno vezala za taj iznos, možda mi bude žao ako to napravi pa ga odlučim tužiti zbog duševne boli nastale tim činom :)))

Idem raditi orehnjaču!









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.