V has a new pet

ponedjeljak, 05.12.2022.



Nisam odgovarala na komentare ispod prethodnog posta, pa ću ovdje pojasniti sve o svom novom ljubimcu. Dakle, Gypsi ima novi blog , pa sam ja onda automatski dobila novog ljubimca, obzirom da Gypsi inzistira na dobrim djelima, ljubavi, milosrđu i svemu drugome što se u ovo predbožićno vrijeme, za razliku od ostalog vremena, podrazumijeva (vid', evo i sunce granulo!) i to pod prijetnjom kaznenopravnih sankcija... ne znam onda tko bi je prigrlio bolje od mene ;O

Ja zvekonje više nemam... s ovima sam se družila prije 6-7-8 godina, i skoro nikoga o njih nisam uspjela spasiti maminog lonca (mama je bila slična @staroj teti - nije dirala male, ali velike je obožavala...), to je bilo izvan mojih moći. Ali zato imamo sličke koje, ako hoćemo, možemo mijenjati svakog dana sve dok i Gypsilonkin novi blog ne naraste.
Istina, sličke su skroz nekvalitetne, u ono vrijeme mi je fotoaparat bio u kvaru pa sam fotografije radila alatom za vrt, ali tko nam može zabraniti da ih postavljamo... mi smo i tako samo kap u moru nekvalitetnih fotografija.

Evo, ovdje smo bili na pikniku... i baš smo se lijepo zabavljali :)









<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.