Kivi nije ostao neubran

utorak, 29.11.2022.










Ni A, ni B... njaanci ni jedan komentar na prošlom postu, a ja se taman naoštrila odgovarati na upite o kemijskom wc-u i podijeliti svo znanje o njima prikupljeno posljednjih dana - gdje kupiti, po kojoj cijeni, koji su najbolji...
Al' nitko... uopće ih ne zanima, kao da nikome za koju godinu neće trebati - svi bi il' zauvijek ostali djeca il' pisali erotske pjesme kao da sutra ne postoji. Bome, eto i mene blogeri uspjeli iznenaditi, ja sam mislila da su odgovorniji. I sad me brine hoće li takvi nepredvidivi uspjeti održati zakletvu položenu Jelenu o miru i ljubavi... il' ćemo ga ipak morati nepovratno izgubiti...
Strašno je to koliko ti jedan krivi korak u predviđanju tuđih postupaka može poljuljati tlo pod nogama, učiniti te nesigurnim i držati te u mraku neizvjenosti sutrašnjice :I

Idem vidjeti je li barem Gypsilonka nešto spomenula kod Jelena... i vidjeti je l' se Klocky smuca okolo i čeka da popusti mir, sloga i dobravoljajenajbolja pa da potegne na nezaštićene rogove...







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.