Čist račun nije duga ljubav...

srijeda, 21.09.2022.








Prošle godine sam imala majstore u kući. Dogovorim ja s njima cijenu i kažem da bih odmah platila - čist račun, duga ljubav, tako nekako... uglavnom, neću ih nadgledati, a oni kad završe posao ne moraju me tražiti a ni čekati. Mislila sam kako je to fer od mene, međutim, pobuniše se majstori, jer da im nisam ni kavu ponudila, a kamoli što drugo.
Kako ne bih izazvala 'diplomatski incident', potrčim ja odmah pa skuham kavu i izvučem sva alkoholna i bezalkoholna pića koja sam imala... skup' s limunom za mineralnu vodu.

Jutros su majstori ponovno došli, i ja ih, poučena iskustvom od prošle godine, odmah zaskočim 'tekućim pitanjem' ... a oni uglas povikaše da neće kavu. Samo će vodu.
Bez limuna.
I ajd, odnesem ja njima vodu, a poslije ću im ipak i pivo odnijeti, stavila sam ga hladiti... no ako znam zašto kavu neće...
A sigurna sam da kuham odličnu :I






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.