Mrzim...

nedjelja, 28.08.2022.




E, ako nešto mrzim, to je onda kad izgubim pola dana tražeći nekakav rekvizit za snimanje. Kao jutros.
Tu je bio... jučer, prekjučer se motao pod nogama, ali kad mi treba... kao da je u zemlju propao:I
Nema veze, iskopat ću ga neki drugi dan; a možda vam u narednim danima pokažem još nešto od svakojakog blaga kojeg imam :O
Kao, primjerice, primjerak ovaj:



Aj da nećete pogoditi kakva je to moderna naprava :P


Druga stvar nemila koja me jutros zatrefila je slatka kava. Ajme...
Mislim... skuhala sam ja dobru kavu, a onda mi je šećer upao u nju. Ja znam za onu kad ti kašika upadne u med, to je O.K., pa čak i sjekira... ali šećer u kavu kad ti upadne - to je nešto... nešto... bljak eek
Pa sam ja onda bila rasipna, bacila tu kavu i skuhala drugu... finu... gorku.
Tursku.















<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.