Četvrtkovanje

četvrtak, 30.06.2022.





Ima ta nekakva Ciganka koja se povremeno pojavi u meni... pa ode tako čovjeku prvi put u pizzeriju i iskamči od njega dio asortimana koji nije na prodaju.
Spomenem da sam tu blizu, a on kaže da me zna, pa sam spomene nekakve životne mi detalje. Ja njega ne znam, no svejedno mi ne bi problem lako iskamčiti to što sam iskamčila. A nije da ga ne znam zato što nešto ne znam, nego što se nemam naviku baviti ljudima bez potrebe, nego samo s potrebom.

Čuči u meni, tj. čučao je do nedavno i jedan Turčin. Dobar poznavatelj prirode i društva... hoću reći - znao se ponašati u društvu, ali sam sa sobom ponašao bi se skroz 'prirodno'. Veći dio svog života smo sjedili na stolcu s jednom nogom presavijenom ispod druge, i nešto manje dobar dio života smo znali paliti cigaretu jednu za drugom... kao Turci.
Cigarete ja već dosta dugo ne palim, a od nedavno se ponašam skroz 'društveno' - s obje noge za podu.
Imam nove stolice pa sam stare spremila... a ove nove, fancy, ne dopuštaju nikakve egzibicije s nogama jer bih popadala kao kruška.
Od nedavno primjećujem da imam probleme s kukom noge koju sam još do nedavno presavijala - pojave mi se bolovi nakon duljeg sjedenja, pa sad ne znam je l' to zato što sam se prestala 'rastezati' ili mi se Turak naljutio... Pozvat ću ga na kavu; nju još uvijek pijem pa ne vidim razlog za njeno skroz pristojno, 'društveno i bezprirodno' zajedničko ispijanje.

Pala mi je jučer na pamet mala sjenica koja se zimus samoubila na mom prozoru... to je bilo baš glupavo s njene strane, pa ne mogu da (je) se ne sjetim.
Jutros s unutarnje strane prozora pronađem maleno ptičje perce... tko zna, možda mi je oprostila...

Smokve su ove godine rodile kao nikada - otežale grane pune plodova su toliko polegle, da prolazeći ispod njih moram spuštati glavu, jako nisko... Iako znam da ti donji plodovi možda neće ni uspjeti dozreti, svejedno mi je zbog njih teško odrezati te niske grane... pa i dalje glavu spuštam ...
A i lavanda se ove godine iscvjetala kao nikad, pa sam složila lijepi novi buketić i zamijenila onaj stari od prošle godine.
Ako ništa, barem je seljak u meni sretan.













<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.