Modni ćaća(k)

petak, 11.02.2022.





Tata ima jedan stari sako iz kojeg skoro nikada ne izlazi. Sako je prljav i u takvom stanju da bi se raspao kad bih ga oprala.
Tata ima puno jakni, a neke od njih nije nikada ni obukao... pa sam ja izvukla jednu plavu iz ormara, odnijela mu je i rekla da ću baciti sako. Jaknu je nosio dva dana, i činilo se da je sve u redu, a onda je jutros, sjajeći kao božićna jelka, osvanuo u starom sakou.
Ne sjećam se kako sam izmucala, u prevelikom sam šoku bila - Tata, pa ja sam taj sako bacila u kantu za smeće...
- Da? I ja sa ga izvukao natrag. Mog'o sam i ja baciti ono plavo... - reče moj otac, ostade živ i prođe kroz kuhinjska vrata.
Zanijemih pred tim njegovim 'argumentom', i još uvijek sam u laganom šoku...
Svaki dobronamjerni savjet je dobrodošao, jer ja sad ne znam što napraviti :I





<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.