Gorući obrazi

subota, 05.02.2022.




U mom kraju se vjeruje kako osoba kojoj se naglo zažare obrazi s pravom može tvrditi da je netko ogovara, tj. ružno priča o njoj. Moja sestra me jutros, već treći dan za redom, pita tračam li ju, jer da joj obrazi izgaraju. Ja se cerekam svaki puta govoreći joj kako je baš prava vrata pogodila (al' nije crkvu), jer kao da ne zna da, i da hoću, nemam je kome ogovarati, pa se obje tome smijemo, i onda joj treći dan za redom govorim da ušokira vatru ledenim oblozima. Mnjaaa... neećeee... al' jutros govori da ide šetati pse, pa će hladni vjetar to urediti...
Nešto vremena poslije zažare se iznenada moji obrazi, i ja ju zovem da pitam je l' to možda kleveta skrenula s nje na mene. Sad se ona smije i kaže da je njoj prestalo :))
Dobro, rekoh, ja neću čekati tri dana, idem ja to odmah srediti... pa ušokiram vatru s nešto ledene vode (usput se i umijem.. i mam proljepšam :O).
:D... moram priznati, ma koliko da netko/ja vjeruje u ovakve stvari, ili ne, mene to dosta često zabavi. Konkretno, u ovom/ovakvom slučaju, zabavlja me pomisao/mogućnost da osoba koja bi (s pravom) povjerovala u ogovaranje kao uzrokom zažarenih obraza, na jednak način uzvrati ledenim tušem, odnosno vjerovanjem kako od mača gine onaj tko se mača laća :D

Idem si ja sad zažariti obraze na nekakav prirodniji i ljepši način ;)




<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.