Razmjenjivanje nježnosti

petak, 04.02.2022.







Starog psa ne možeš naučiti novim vještinama. Čuli ste za tu izreku?
E, možda ona i vrijedi za pse... konje, magarce...al' bome, ne vrijedi i za mačore.
Provjereno.

Jutros smo Zlajo i ja izmjenjivali nježnosti. Ja bih njega malo taknula iza uha, a on bi mene nježno doticao šapom. Pa bih ja njemu počeškala bradu, a on bi se onda priljubio uz mene i trljao svoju glavu o moju... :)
Slatko zar ne? :)
Da, reći ćete da je, ali da to nije ništa neobično za mačke... one su takve - umiljate.
E, a onda ja vama kažem kako to baš i nije istina. I mačke se mogu razlikovati jedna od druge, jednako kao što im se razlikuje i otisak njuškice... kažu da svaka mačka ima unikatan otisak njuške, baš kao što ljudi imaju unikatan otisak prsta, pa gdje je jedna razlika...

Da, uglavnom, moj Zlajo nije od onih umiljatih. Dobro, je..ali do sada je takav bio samo kad bi tražio hranu. Pražnjenjem zdjelice s hranom, nestajala bi i njegova umiljatost. I kao da ljubavi nikada među nama nije ni bilo, mogla sam samo gledati u njegov uzdignuti repić na odlasku... tko zna kamo, i tko zna kome... ehhhh...
E, al' jutros se to konačno promijenilo... jutros smo se voljeli, mazili i pazili i prije i poslije jela!

Dakle... svi vi koji čekate da vam vaš mačak posveti malo više pažnje i nježnosti, ima nade za vas... samo trebate dočekati da jako, jako ostari, uvuče mu se zima u kosti i prestane naokolo šarati i loviti mačke...
Onda je samo vaš, i moći ćete ga naučiti još koječemu...
Provjereno.







<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.