utorak | 16.05.2006.

EJ DEČKI I CURE

Da, Vi, baš Vi šta ovo čitate,
mislim da ste pravi kandidat za našu kulturamu. Ne pitajte kako znam. Telepatija.

Širite neke pozitivne vibracije. Cijeli ekran mi se trese.

7. IDEALNIH RAZLOGA ZAŠTO DA NAM SE PRIDRUŽITE :

1. Rekla sam već, uzajamne pozitivne vibracije, to kad se udruži ima da frcaju iskre.
2. Morate upoznat ovakve luđake, znate da moraju bit neki ludi kad i mene puste da pišem na blogu.
3. Možete se izraziti. Vaše je prilika, a način birate sami. Sve ono šta do sada niste smjeli sad možete.
4. Upoznat ćete sve naše umjetnosti i sve naše načine izražavanja.
5. Možda nađete srodnu dušu, nikad se ne zna, ima nas svakakvih, možda baš onakvih kakve tražite.
6. DOBAR PROVOD ZAGARANTIRAN, ako vas i ne zanima umjetnost.
7. I najvažnije, imat ćete jedinstvenu čast da upoznate BUJE!!!!!!!!!


Ako vas ni ovo ne zadovoljava, možete se potuć samnom, jer sam lagala, jer sam dosadna, jer idem na živce, ili jer vam se samo tuče...
Naš mail je fotomrak@net.hr
A pišite mi. Meni dosadno pričat sama sa sobom.

- 12:28 - Komentari (4) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.