free hit counter
Cvjetna prica iz predgradja - Irnan blog - NPZ - Blog.hr

Irnan blog - NPZ

13.03.2008., četvrtak


Cvjetna prica iz predgradja
Ili ti, ekonomska analiza cvjetnih gredica jedne penzionerke. :)

opis slike

Dakle, scena je slijedeća: topao ranoproljetni dan, mirni kvart s kućicama i vrtovima, u kojima vlasnice ponosno uređuju svoje gredice.

- Suseda, imate tak lepi vrt!

- Fala, fala! Trudim se!

- Al, suseda, ja bi vas nekaj pitala, ak se ne bute ljutili…

- Ma, kaj bi se ljutila, samo pitajte, suseda draga…

- Cvjetnjak vam je zbiljam nekaj posebnog. Ali, kolko je to cveće moralo koštati! Kaj vam nije žal penezi, mislim, cveće bu itak uvenulo…a penzije su tak male, da moraš dobro paziti kaj buš kupil, kaj ne…

- Je, istina, penzije su male. I da se očeš napiti od jada kad vidiš kolko dobiš, nemaš peneze za alkohol.

- Je, je…tak i ja mislim, pak se pitam, kak vam onda nije žal dati novce za rože?

- A kaj bi mi bilo žal! Valda si i ja nekaj mogu priuštiti. Ne pijem, ne pušim, nejdem okolo, pa ne trebam ni novu gardeorobu za po doma. I tak furt sedim na tom svojem dvorišču i ak već nikam nejdem, barem si pasem oči na svojim rožicama.

- Pa, velim da vam je zbiljam lepo. A kaj vaš muž misli o tome?

- O čemu? O mojem cveću? Niš, kaj bu si mislil. Mora biti tiho. On si svak dan kupi novine, rečimo, novine su po 6 kuna., a šest kuna puta trideset dana kolko mesec ima i nabere se čisto lepa svotica, kaj ne? A ima doma televizor i svaku večer gleda dnevnik. Kaj on opće treba novine? Ček da vidim, da, to je 180 kuna na mesec. E vidite, suseda, za 180 kuna si ja kupim hrpu maćuhica…znači, ak su maćuhice po 6 kuna, za te novce dobim 30 komada, ili 20 komada pelargonija, pa su mi balkoni mam lepi i šareni.

- Je, i ja si tak nekak mislim, ali moj Franc svako jutro ide po novine i još si usput popije konjak v birtiji na placu. A kad mu velim, da bi mi baš mogel kupiti i nekaj za posaditi, veli mi »A kaj buš s tom travom, pak ju ne moremo pojesti!« A vidim, da vaš Štef svako malo na biciklu dopela osim stvari i nekakvo cveće. Dobro je da oće.«


- Kak ne bi štel! Pak ja si zaradim sve te rože.

- Kako to mislite, da si ih zaradite?

- Tak, lepo! Na primer, danas sam oprala na ruke veliku deku za naš bračni krevet. Ak bi tu deku nosila na kemijsko, tam bi ostavila sigurno bar 150 kuna za čišćenje. Tak sad lepo imam 150 kuna v dobrem i zakaj si ne bi kupila rože za te novce? Onda, moj se svaki mesec obavezno šiša i pri frizeru pusti 30 kuna, a ja idem na trajnu jemput na godinu i platim ju 100 kuna. Znači, on na svoju glavu potroši 360 kuna godišnje, a ja na svoju samo 100. Znači da mi ostane 260 kuna i za te novce si mogu kupiti celu cvetnu gredicu…

- Je, suseda, ali osim cveća, vidim da vam kupuje i nove tegle, a jučer je vozil i vreću zemlje na biciklu. Dobar je taj vaš muž! Moj bi me nekam poslal, da mu velim, da mi kupi zemlju. Neki dan sam mu povedala, da trebam malo zemlje jer bi štela presaditi fikus, i znate kaj mi je rekel?

- Ne, kaj?

- Rekel mi je, da nisam normalna, kupovala bi zemlju, a imamo hektar zemlje i nek prejdem na grunt i skopam si kolko mi treba.

- No, suseda, u tom bi ja slučaju njemu rekla, kad me pita kaj sam skuhala za ručak, da nije normalan, nek prejde na grunt i natrga malo trave.

- Lako je vama govorit. Imate sreću da ne poznate mojega Franca!

- No, ja mislim, da vaš Franc ima sreću, da ne pozna mene.

Hodam polako sa smješkom na usnama i razmišljam o tome što sam sve napravila prošli tjedan u stanu i potiho računam, koliko bi to tegli cvijeća bilo. Ali koje koristi kad nemam balkona! :)

- 11:38 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>