Forever Dreamer For You

For stupid boy

Tiho kao pahulje što lepršaju gradom,
polako kao zalazak sunca,
lagano i nečujno poput najljepšeg leprita,
neprimjetno poput stranca,
bez traga si nestao iz mog života.

Bol,tugu i ranu na srcu,
prazninu u duši,pustoš u životu.
Riječi koje nemaju smisla ni značenja,
i jedno,samo jedno tužno i bolno
sjećanje,otišao si s riječima :
˝TI SI DIJETE ZA MENE˝

Ostavio si jednu malenu djevojčicu,
ostavio si je samu,
u ovom okrutnom svjetu;
Nekad davno kad si došao
naučio si ovo djete kako se voli...
Svojim odlaskom naučio si me
i kako se mrzi.
Ostala sam sama u ovom svjetu,
gdje nitko nije ništa, i gdje moraš
biti zao,pokvaren i dvoličan da bi
preživio. Ja sam te shvatila kad si
otišao, kad si me ostavio.
Bila sam hrabra, naučila sam biti
jaka i kad mi bura dušu dere
smijala sam se kad mi do roga bilo nije,
a plakala, plakala sam samo onda
kad bi bila sama u svoja četiri zida.

A ti, ti se sada vraćaš i moliš,
moliš ovo djete koje si nekada ostavio,
moliš da ti oprosti.

Ali,hej ljubavi, zaboravio si!
Prošli su mjeseci,ljudi se mjenjaju,
vrijeme ide, a djeca rastu...
Odrastaju,uče i shvaćaju.

Ne traži me, ne traži svoju malenu,
jer ju nećeš naći. Ono djete više
ne postoji, nestalo je.
Sakrilo se u tužnim i mračnim kutevima
ovog grada..

Ono što vidiš pred sobom, ovo je žena,
koja je naučila da ljubav boli,
ovo je žena kamena srca
a ti,... samo ti si kriv za to!

22.01.2007. u 17:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Moja malenkost.

Uvijek sanjaj! Jer samo u snu možeš biti sretan!!!


Put pema ničemu
vodi prema meni...


Ne dozvoli da neki pogrešni ljudi uđu u tvoj život,
pomute bistrinu tvojih očiju,
natjeraju te da voliš ono što oni vole
i da zaboraviš ono što oni nemaju...MENE !!!!


Linkovi

Čovjek pati dok ne shvati,
a kad shvati opet pati,
jer ne može da shvati
zašto uzalud pati!!!


Nijedna osoba ne zaslužuje
tvoje suze,
a ona koja ih zaslužuje nikad
te neće rasplakati.


Vjeru smo izgubili,
Ideale su nam srušili,
Duše su nam otrovali,
Preostaje nam još jedan užitak-SMRT!


Slobodan si tek kad nemaš što izgubiti...













"Nepoznata"
Jesi li postao trava ili oblak koji nestaje,
Svejedno.

I na klisurama orlovi te prate
i u vodama i medju zvijezdama.

Ne mogu rastaviti oci,
izvori koji istom moru gledaju.
Nema rastanka

Nema smrti.

Ako osluskujem vjetar
cujem tvoj glas.

Ako u smrt gledam
cujem tvoju pjesmu.




"Jedne noći "

Te noći pisah sjedeć posve mirno,
Da ne bih majci u susjednoj sobi
Škripanjem stolca u san dirno.

A kad mi koja ustrebala knjiga,
Sasvim sam tiho išao po sagu.
U svakoj kretnji bila mi je briga
Da staričicu ne probudim dragu.

I noć je tekla spokojna i nijema.

A tad se sjetih da je više nema.

Dobriša Cesarić




"Duša"
Duša je strasna u dubini,
ona je zublja u dnu noći;
plačimo, plačimo u tišini,
umrimo, umrimo u samoći.

Tin Ujević

...Stare pijesme...

STILL LOVING YOU-SCORPIONS


Time, it needs time
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can bring back your love someday
I will be there, I will be there

I'll fight, babe, I'll fight
To win back your love again
I will be there, I will be there
Love, only love
Can break down the wall someday
I will be there, I will be there

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can't get through
Is there really no chance
To start once again
I'm loving you

Try, baby try
To trust in my love again
I will be there, I will be there
Love, our love
Just shouldn't be thrown away
I will be there, I will be there

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Your pride has built a wall, so strong
That I can't get through
Is there really no chance
To start once again

If we'd go again
All the way from the start
I would try to change
The things that killed our love
Yes, I've hurt your pride, and I know
What you've been through
You should give me a chance
This can't be the end
I'm still loving you
I'm still loving you, I need your love
I'm still loving you...




JESI LI SAMA VEČERAS-AZRA

Jesi li sama veceras
da li ti nedostajem veceras
da li ti je zao za recimo
san
da li ti sjecanje luta
sve do mora i jutra na obali
gdje sam prespavao put
da li ti stvari u sobi gube vrijednost i blijede
da li zuris u svoja vrata i cekas na mene
je li ti tijelo puno bola
da li te zebe oko stola
kazi duso jesi li sama ovu noc
pitam se jesi li sama veceras
ponekad cujem da je svijet pozornica
i da svatko dobiva po zasluzi
kao sto to pesnik rece
sudbina se poigrala udijelivsi mi ljubav s tobom
moja draga
scena prva nas susret
zavolio sam te na prvi pogled
ti si znala svoj put
ne gubeci iz vida sto zelis
ko bi rec
a onda scena druga
izgledela si promijenjeno igrala cudno
a da ja nikada ne saznam zasto
duso lagala si kad si rekla da me volis
a ja nijesam imao razloga da ti ne vjerujem jer
to je to
no ja cu radije zivjeti bez tebe
nego slusati tvoje lazi
nu
pozornica je onamo
ja stojim sam sa prazninom svuda oko sebe
ti se vjere mi vise neces osladiti
a ja znam da je vrijeme
i da se zavjesa spusta
je li ti
tjelo puno bola
da li te zebe oko stola
kazi duso je si li sama
ovu noc ...

ODOH MAJKO U ROKERE-ZAKLONIŠČR PREPLEVA

Posvećeno svim majkama kojima su sinovi otišli u rokere i poginuli u borbi sa životom.

Majko, sećaš li se onog dana,
plakala si kad nam babo otiš'o sa četom partizana.
Rekla si da ova zemlja robovati neće:
ponosni smo da se babo s vojskom druga Tita kreće.

Majko, babo je s puškom ter'o švabe,
pucao je i na Bradonje, Ustaše i ostale barabe.
Tako hoću i ja sa Gibsonom na struju,
po Balkanu, a i šire, da pravim oluju.

Odoh majko u rokere...

Majko, babo je uvek im'o stila,
kicoš je bio i kad je krenuo da se bori šestoga aprila.
Nabaviću majko nove čizmice od skaja,
da ženske za mnom lude i zavidi mi raja.

Odoh majko u rokere...

A posle nešto više od pola veka
i mene slična sudbina čeka.
Poljubi ikonu i spremi kofere
jer odoh majko danas...

...odoh majko u rokere...
...ma hajde spremi kofere...



DOĆI ĆU TI U SNOVIMA-JURA S. & FILM

Jedina,
ponoć odzvanja,
jesi li zaspala
na ruci dragoga
Znaš li, tu sam ja
provodim noć bez sna
ispod tvoga prozora
kraj tvojih uzdaha

Hajde, sklopi oči,
nestani u san,
doci ću ti u snovima
kad noć proguta dan

Doći ću ti u snovima
kad noć proguta dan,
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan,
doći ću ti u snovima
da ti ukradem poljupce,
neka vrijeme samo leti,
još uvijek volim te...

A onda, jutro je,
tiho budiš se,
pogledaš čovjeka
što spava kraj tebe
Onda zaplačes
jer to nisam ja
koga si voljela,
prekasno jedina

Ali ne plači
čekaj do večeri
kad zvijezde na nebu zasjaju
mi ćemo se ljubiti

Doći ću ti u snovima
kada noć proguta dan
past ću kao kaplja rose
nježno na tvoj dlan...



KAO TI I JA-AZRA

dijete u noći
kao ti i ja
stranac u prolazu
kao ti i ja
cvijeće na granici
tone u san
žena u krevetu
kao ti i ja
dodir usana
oznojena tijela
daleko od ljubavi
kao ti i ja

jutro na obali
kao ti i ja
napušteni brodovi
plivaju lijeno
rastočene olupine
kao ti i ja...