<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> ..Plava tetovaža... - ....LUTANJA MOJIH MISLI.... - Blog.hr
  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (2)
Kolovoz 2006 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off
Dizajn by;
Freaky Templates

....plavuša...
.....lake an angel....
.....jelena....
....S@nj@....
...destiny gir...
...mya a.k.a gangsta...
...Nikolina...
...vila pustinje...
...last breath...
...linkinparkfortminor...
...chester...
...my empty soul...
...crna mocvara...


forever1.blog.hr






JohnnyDepp

picturebanner.blog.hr/

picturebanner.blog.hr





DIZAJNOVI:

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13










Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us





Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting



Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting


Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting























Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting









Photobucket - Video and Image Hosting

































Photobucket - Video and Image Hosting

Photobucket - Video and Image Hosting







petak, 04.08.2006.

..Plava tetovaža...

Živjela je u ulici ispod nas ,sve do jednog dana..
Simpatični osmijeh,kosa boje meda,snažan karakter..to je najbolji opis za tada još nepoznatu sobu koja se doseljava u tvoju ulicu.
Proazila sam pokraj nje i umišljala si "kakva je ovo drolja..? ",nepomišljajući da će mi postati najbolja prijateljica....Istina u početku sam je mrzila,ali onda kao da mi je pao teški kamen sa srca..Amy?Kakvo je to ime za djevojku koja ima prekrasan osmijeh,savršen stil oblačenja i plavu tetovažu..Doista smo se zabavljale,zafrkavale i zezale ,sve dok joj na um nije pala jedna strašna ideja. "Ući u tu kuću!!???!!!Nema šanse! "uzviknula sam joj ,ali ona je uvijek bila tvrdoglava ,pa tako i sada.Nisam ju mogla pustiti da sama ide u kuću staru 50 godina,koja samo što nije pala ,a osim toga pričaju o duhovima,vampirima,vješticama...
Ali ja samo vjerujem u jedno;mit o očajnoj djevojci sa plavom tetovažom... " sa plavom tetovažom!"u tom trenu sam razbistrila misli..
Ulazila sam u tamu osječajući unutarnju prazninu ,jedino je mjesec bacao sjene na pojedine stvari...odjednom sam zastala "Amy gdje idemo? "...
"Riječi nisu dovoljne. "..bila je to jedina rečenica koju je izrekla od kad smo hodale u tami...
Zakoračila sam u neobičnu sobu ,čistu..da nigdje paučine,samo bijeli zidovi i mnoštvo svile i neiskorištenih niti koji su pobacani po sobi..Amy je hodala prema prozoru,tad je uzela zeleni lančić i ......lice mi je bilo blijedo,usne suhe,srce je lupalo ko ludo..zaprepaštena sam samo buljila u njezine obraze i plave oči iz kojih joj je niz lice sklizila krv..
A tetovaža je poprimila neki sjaj,i tek sam tada mogla uočiti samo plavi krug.
Nije mi bilo ni do bježanja ni do vikanja,a nije me ni napadala.. "Bože.. nadam se da je ovo samo glupi san".Njezina kosa je postala crna,lice blijedo,oči crvene...nije to bila ona..
Kad mi je konačno došlo do glave,da je tako izgledala djevojka iz mitova i da se pojavljuje svakih šest godina..umrla sam od straha.
Amy je u jednom trenu pala na pod..sledila sam se ..nije se pomaknula.. "Je li živa? "
Bile su to jedine riječi koje sam gutala u sebi...a zatim pppafff..čulo se glasno,zidovi su počeli pucati,podovi su se odvajali...Nisam više mogla ni do Amy..jedino što sam mogla da si spasim glavu bilo je da pobjegnem iz kuće..
U strahu sam istrčala na ulicu i znala sam da je to kraj...kuća je pala sama od sebe.
Ujutro sam se uvjerila da to nije bila moja noćna mora,nego mračna stvarnost.
U novinama je pisalo "Predozirana djevojčica nađena ispod ruševina"..
Pitam se zar sam i ja bila drogirana?...ne tu ima nešto čudno,nešto strašno,nešto što nitko nerazumije,nešto što nitko ne želi otkriti..

- 20:23 - RIGHT PLACE (22) - WRONG SHOES - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.