.--==Follow The Raver==--.

utorak, 15.11.2005.

Romantika...moš mislit'

Nisam već dugo piso, ili mi se bar sam tak čini. Kao da sam malo zapustio blog..
Pričo sam sa djevojkom u vezi onoga problema kak se osjećam. Ma pisao sam o tome negdje kroz par postova..Utješila me i sad se osjećam nekako bolje. Sad bi htio jedan lijepi dan bez žurbe samo za nju i za mene. Onako da se skroz opustim. Život umara, treba mi godišnji. Nadam se da će bit ovaj vikend.
Prvo, želim bit SAM s njom. Telefon, mob, kućno zvono i ostalu elektroniku gasim. Roletne na prozorima dolje jer volim mrak..mrak me smiruje(jeste znali da čovjek nakon što dovoljno dugo provede u mraku može jako dobro vidit pod mjesečevo svijetlošću? Ili ja nisam čovjek :). Eventualno UV lampa iz nekog kutka. Možd je i ona prejaka. Zatim topla soba, jastuk i onaj madrac na podu što je trenutno u velikom neredu i ne može trenutno poslužit ni za sjedenje ni ležanje(nikako da ga spremim).
Drugo, trebam gumene. Bombone! Haribo medvjedići. Ne puno jer me počne bolit stomak. Ma 10 je sasvim dosta za to što mi treba. Joj sad se sjećam prvi put kad smo se igrali s njima. Kraj Drave na nekoj klupici. Baš nam bilo fino. Jebote jesam bio smotan nisam mogo ni medvjedića na pola pregrist. Al bilo je fora. Sad sam joj poslo poruku da hoću opet s njom ići jednom tako.
Treće, začinit sve to. Da bude zanimljivo. Onako, unijet mal intimnosti u to. E nemoj te sad pomislit na neke radnje jer ne mislim na to. Jednostavno, majica i takvi dijelovi su višak. Nepotrebno i tog se treba riješit.
I onda lijepo leći na taj moj madrac, pokrit se i ili nešta opuštajuće pričat ili spavat. Spavat sat, dva ako ne i tri. Ako subotom, možda i četiri. E prije tog sam zaboravio masažu. Masaža mi je nešto posebno. Ili je samo posebno kako to ona radi. U svakom slučaju masažu se ne smije izbacit. U tom bi uživo ne mogu vam opisat. Ono što ne piše, tu moraju bit one fore za ubijanje romantike jer nije zanimljivo bez tog. Ak je sve romantično, pa u čem je onda čar svega tog? Mora bit nešta što će to sve okrenut da bude na naš način. To i nije toliki problem. Uvijek tog bude.. Ne moram spomenut da se i njene želje, koje ja možda i ne znam trenutno sve al ču saznat, isto isprepliću sa ovim mojim?
- 23:47 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>