.--==Follow The Raver==--.

subota, 22.10.2005.

Jučer imali tjelesni i našli se dva lika i ja u kafu. Čačkamo nešt po mobitelima i pokazuje mi jedan lega neke slike od nekog lika. Pravio grimase i take fore pa su ga slikali. I najednom spusti mobitel i kaže:
-Zamisli kolko moš bit specijalan da nakon dva mjeseca skontaš da ti je ženska prije tebe hodala dvije godine sa ženskom!
ja i ovaj drugi lega se onak prvo mal nasmijali i onda dalje:
-Al kontaj, ak im je dobro dva mjeseca pa šta ga onda boli što je biseksualka?
-U svakom slučaju bolje je da je imala, neg da ima.
Svi šutimo on nekomentira,pa kaže ovaj drugi lega:
-A čija je to ženska?
-Moja!
I opali se smijat i nastavi drkat po mobitelu..

Koji lik..
Vratih se maloprije kuč i stara meni normalno počne pričat o ptičjoj gripi. Između ostalog kaže ona više nejedemo perad ni jaja. Znate koji je problem toga? Ja nejedem povrće i nijedno drugo meso osim peradi. Znat još jedan problem? Za večeru volim pečena jaja. Več se vidim kak me za dva dana vode na infuziju u bolnicu jer polako umirem od gladi...
I tak pričam sa svojom starom. Kak me živcira. Nema pojma o nečemu i mene ubjeđuje da nije tako a ja znam da je. Aaaaaaaaaaaa što me to živcira kod ljudi!!!
- 01:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>