.--==Follow The Raver==--.

subota, 01.10.2005.

Naporan dan

Danas je 30., mjesečnica. U smislu mjesec ili vise mjeseci od nečeg. U mom slučaju 11. mjeseci od kad sam krenio sa djevojkom. Dosta je to vremena. Ak se mene pita ja bi želio da je to samo jedna mala sitnica sveg onog što ćemo provest zajedno. Nijedan trenutak do sad nisam požalio što sam s njom. Ni jedan trenutak nisam poželio biti s nekim drugim osim s njom. Samo svaki trenutak želim sve duže biti s njom. Ne želim da nikad ode od mene. Možda vam je glupo, al da vi imate nekog ko vas samo jednim jebenim zagrljajem može učinit bolesno sretnim ne bi ga ni vi pustili. Ma šta god mi drugi rekli, i zajebavali me ne će me razdvojit. Ja sam si našao mjesto na kojem mi je super i ne idem otamo ni za šta na svijetu.
......
- 00:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>