BUFFALO SOLIDER

09.04.2010., petak

STAVIM TAMNE CVIKERE GRIJEM OCI KLIKERE IZGLEDAM KO NORMALAN MA DA NISAM ISPRAVAN

Evo svanuo je jos jedan dan, na srecu obasjan suncem. Iskreno se bojim nedjelje da me ne copi mamurluk koji izbjegavam cjeli tjedan, al valjda nece. Danas sam za divno cudo doma. Trebao sam ic u Boogaloo na Zabranjeno Pusenje al nisam dobio kartu. Jucer, a da jucer, bilo je cak i ok, ali ne u mom stilu, vecer je spasio Xul (gitarist iz bivseg benda) i Maja, jer da nije bilo njih meni bi bilo trulo kao i obicno. A sta ces, uzaludna potraga se nastavlja. Sad jedva cekam iduci tjedan, vjerojatno cu skrpat neku probu s novim bendom, ak sve bude po planu. To me drzi na zivotu ovih dana. Smislio sam dobar rock riff iako je na bass-u nema veze, meni je ubojit. Kosa mi je sva u zraku, mogo bi ju oprat al mi se iskreno neda, budem sutra prije nego odem van. Gledao sam jutros neki cool film, mislim istina da je to teenage love drama kao i uvijek gdje se sve vrti oko dobre i nevine curice koja zeli biti popularna i imati najboljeg decka ali to nemoze i blablabla. No ipak mi se svidio samo zbog jednog dijela, to je kraj kada njen buraz svira na plesu. Volim slusati te teenage pop-rock bandove, imaju zanimljivu glazbu iako su im tekstovi gotovo identicni. Sta se jos dogada oko mene ovih dana, iskreno nista neuobicajeno. Sa izgubljenim prijateljem iz proslog posta sve ide po DE-JA VU konceptu. Sad je samo na meni da shvatim kada se blizi kraj i da promjenim ono sto sam zeznuo zadnji put. Evo toliko od mene.

Nemoze niti jedan post biti bez nekog mog autorsko dijela. Znam, znam mozda nisu bas nesto al ipak.

Stajala je zaledena
U parku pod morem
Okovana sjajnim koraljima
U bespuci oceana

Bez obzira na sve
I dalje najljepsa od svih
Bijela poput alpskog snijega
Sjajila je u toj tmini oceana

Kako li je dospijela tamo
Nitko nezna
Tako odjevena je u svecanu haljinu
S zarucnickim prstenom na ruci

Dali ju netko danas trazi
Mozda neki nesretni ljubavnik
Koji nemoze pogledati u oci druge
Dok zna da su njene jos uvijek iskrene

by: windwhispper
date: 09.04.2010

- 12:16 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2010 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (2)
Travanj 2010 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

OPIS:

Sada bi ja kao trebao napisati nesto o sebi, o blogu i tak to. Jel da? E pa ovako slijedi:

O meni:

ako citate postove shvatit cete sve ono sto bi trebalo pisati u ovoj rubrici. Reci cu samo dvije stvari o sebi – TEENAGER i FLEGMA

Adresa mog starog bloga:

Kad sam imao 15
(vrijedi posjetiti)

O blogu:

Ovo je neka vrsta mog dnevnika, gdje zapisujem sve sto moja masta proizvede. Molim vas da ne kopirate pjesme na svoje blogove bez mog znanja, budite pristojni i pitajte.

Kontakt:

ovdje pitajte sve ostalo sto vas zanima wall of unknown solider

NAPOMENA:

Molim wannabe scene, emo i ostalu djecu od 14, 13, 12, 11 itd. Godina da mi ne pisu mailove sa svojim ljubavnim i ostalim zivotnim problemima, jer koliko god vi mislili da imate velike probleme to nije istina, jer jos ste djeca i neznate sto su pravi problemi. Ovo se ne odnosi samo na