With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

srijeda, 31.01.2007.

Svi moji dečki II

Toga ljeta tješila sam jednu od svojih boljih prijateljica zbog ljubavnih jada koje joj je zadavao Marko C, i dalje jedan od mojih prijatelja. Njihova se veza održala još neko vrijeme da bi se raspala negdje s prvim bojama jeseni. Za mene su nove boje značile opet nove ljude oko mene, nova prijateljstva i nova poznanstva. Sačuvala su se još neka prije stečena: Lucija i ja i dalje smo se družile.

Dakako, ona je imala svoj muški fan klub, a ja sam skromno stajala sa strane. Na svu sreću, Romano nije pripadao tom klubu. Možda tjedan dana živjela sam u uvjerenju da mi se sviđa, a onda su mi konačno objasnili da je tip gay. Istog dana bila sam s njim u menzi na ručku. Sama. Idealna prilika da raščistimo stvari. Potisnula sam veći dio tog razgovora, ali sjećam se da sam iz njega pokušala izvući priznanje prijekim putem. Na kraju sam prijekim putem zaključila da je sasvim besmisleno da je on gay ako se meni sviđa. Molim vas, uočite logiku: nije "ako je gay, ne može mi se sviđati", nego "ako mi se sviđa, ne može biti gay". Dakako, on nije shvatio što sam htjela reći.

Popodne smo Lucija, drugi gay frend i ja išli doma pješke. Pokušali su mi objasniti kako se vidi da je netko "s one strane". Kako da znam? Kako? Kako? Pored nas je prošao Štimac.
- Vidiš, i Štimac je vjerojatno jedan od nas, - objasnio je on.
Pao mi je mrak na oči. Taj mi se tip sviđao pola godine, otprilike u ono vrijeme kada sam se oporavljala od šoka s Francom.
- Da. I ne samo on. Mislim da Neven i Marko C nešto mute.
Možda jesam naivna, ali ipak ne mogu sve vjerovati svojim "dobronamjernim" prijateljima. Za Marka nisam vjerovala, ali ipak, Neven je imao jednu zanimljivu roza majicu. U biti, bila je to ona roza majica koja me navela da zaključim da ako mi se taj tip sviđa unatoč roza majici, bit će da mi se zaista sviđa. Doduše, možda je upravo roza majica ujedno doprinijela i mojoj ravnodušnosti koja je nastupila nakon par dana.

Ni za Štimca nisam mogla vjerovati. Drugog dana smo u menzi sreli jednog njegovog prilično dobrog frenda. Pitala sam ga otvoreno je li Štimac gay, a moja izravnost ludo je nasmijala Luciju. Rekao je da misli da nije. Misli da nije? Pa to može samo značiti da jest, ali se mene to ne tiče pa mi ne može reći! Ipak, kako je protekli dan bio previše naporan za mene, toliko naporan da sam se u rane popodnevne sate legla spavati dajući tati do znanja da me probudi ujutro "kada svijet opet bude u redu" da bih se oko 1 u noći probudila sama od sebe i sa svojim roditeljima povela razgovor na temu kako ljudi postaju homoseksualci i kako da to prepoznam, odlučila sam da Štimac ipak nije jedan od njih. Ne bih još i to podnijela.

Od tih dana na dalje običavala sam ispitati orijentaciju dečki u svojoj okolini najkasnije u onom trenutku kada su se kod mene javljale prve naznake potencijalne zaljubljenosti.

Nekoliko tjedana kasnije Lucija je zaključila da je Elvis - kolega kojeg sam ocijenila kao vrlo zgodnog što je nju (zajedno s njegovim strukiranim kaputom) potaknulo da ga proglasi pederom - po svemu sudeći (tj. prema kuloarskim pričama) ipak hetero, on je naime zaručen.

- Zašto je ženama teško pronaći muškarca koji je osjećajan, nježan i pažljiv?
- Takvi već imaju dečka.

(Nastavlja se)

31.01.2007. u 21:20 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen