With flowers in my hair ... https://blog.dnevnik.hr/flowergirl

četvrtak, 03.08.2006.

Seizmološka aktivnost mog života

U posljednje mi vrijeme zaista ne cvatu ruže. Doduše, život mi već duže nije livada iz sna, ali sam ipak većinom bila zadovoljna i ovim svojim kamenjarom. Kako su nenadano stvari krenule po zlu, nametnulo mi se pitanje je li najgore iza mene ili ono tek slijedi. Sa životnim potresima na žalost nije tako lako kao u seizmologiji - ne javljaju se uvijek u tri naleta, ali svakako rijetko nastupaju sami. Kad se izredaju, posložim ih na skali i na taj način redovito doprinesem spoznaji da sam do sada previše vremena potratila na relativno zanemariva podrhtavanja, a ponekad se izrodi i ne pretjerano utješan zaključak da se unatoč svemu ipak nije dogodio tsunami.

Nekako sam, razmišljajući o svemu što me snašlo, uspjela uočiti i svojevrsnu pravilnost na seizmogramu svoje prošlosti: čini se da se nepredviđene promjene u mom životu pojavljuju svake nepune četiri godine. Pri čemu se radi o totalno beskorisnoj informaciji jer nisam sklona tražiti dublje značenje u tome, već smatram da je riječ o pukoj slučajnosti. Ne postoji sustav za predviđanje trenutka ni razmjera iduće moje osobne katastrofe, ali zato mogu s velikom sigurnošću predvidjeti da će ih kad-tad biti još.

Pitam se samo kakve ću obrambene mjere, tj. mehanizme razviti do idućeg smrtnog slučaja, velikog razočaranja ili tragične samospoznaje. Mislim da sam trenutno u jedinoj fazi nošenja s ovakvim problemima koja mi donekle leži: u fazi ignoriranja ili negiranja. I zaista mi s vremena na vrijeme polazi za rukom: spremam police, praznim ladice istovremeno puneći kutije starim uspomenama, uvjeravajući se da će ispod poklopca dovoljno dugo ostati skriven period mog života koji, iako nekada dobar, sada jednostavno boli. Uostalom, što je daleko od očiju, daleko je od srca, a što je daleko od srca, napustilo me samo jednom.

Dok sam ovako pretraživala po svojim vlastitim ruševinama, odjednom mi je sinula nova misao: malo je toga u životu što uistinu možemo kontrolirati. Preostaje nam samo da se oko toga potrudimo i tako se vratimo u mirno, aseizmičko područje.

03.08.2006. u 17:31 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Tko je Flowergirl?

Zagrepčanka u 25. godini.
Sve dalje i dalje od diplome.
Pomalo podvojena ličnost.
I što je najbitnije: svjesna (poput Matissea) da uvijek postoji cvijeće za one koji ga žele vidjeti.


Opis bloga

When the head of state didn't play guitar,
Not everybody drove a car,
When music really mattered and when radio was king,
When accountants didn't have control
And the media couldn't buy your soul
And computers were still scary and we didn't know everything

I was born too late to a world that doesn't care
Oh I wish I was a punk rocker with flowers in my hair

[All]

Iz arhive



o Blog i ja
o I opet FloraArt
o Što je muškarac bez auta
o Kad narastem bit ću televizor
o Apstinencijska kriza ili kako preživjeti kvar televizora
o Zašto sam Flowergirl
o Pet stvari koje još niste saznali o meni
o Strpljen-spašen (penzioner)
o With faded flowers in my hair
o Kad već političari lažu, vjerujte crtanim likovima
o Kako sam postala voajer
o Žene, žrtve mode: 10 sigurnih znakova da robujete modi
o O dokumentarnim sapunicama i (ne)posvajanju unuka
o Seizmološka aktivnost mog života

Brojač


Free Counter
Free Counter


Kontakt


Moja e-mail adresa

Shortcuts


Filozofica
Hrvoje
Mary
Pegy
Alan
Run
Sinke
Bosa pjevačica
Eugen