iz prošlosti...


25.2.2006.

Ovo zapravo pišem 26. jer sam jučer preskočila, a danas se puno toga dogodilo.Stvarno puno toga.
Nazvao me Dino, ali naš razgovor nije baš dobro prošao. Razgovor sam završila tako da sam rekla DOVIĐENJA, i poklopila. Kasnije sam saznala da je Dino nakon našeg razgovora popizdio i porazbijao nešto u kući. Bilo mi je ful bad, jer je bio ljut na mene, ali iskreno i ja na njega. Mislim digo mi je tlak. Stvarno sam se ful naživcirala oko toga. Kasnije mi je došao tata, ali i s njim sam se posvađala jer sam bila još nervozna od onog s Dinom. Tatu sam poslala doma, jer sam htjela biti na miru.
Poslije sam se dosađivala i gledala tv. Bio je neki užasno glupi film.
Onda mi je odjednom puklo u glavu da bi pila votku. Tina i ja smo izašle na sporedni izlaz (zapravo pobjegle) .Trčale smo kroz duge hodnike. Na kraju hodnika me dočekalo iznenađenje... Aljoša!-viknula sam! Ajme! Nisam mogla vjerovati! On je također bio u Hiltonu, i izgledao je ok, mislim bolje nego u prizemlju. Bila sam jako sretna što sam ga vidjela. On je razvukao onaj svoj slatki osmjeh...Poljubili smo se, pozdravili, i ja sam otrčala dalje. Morale smo se požuriti da ne skuže da nas nema. Tako da nisam ni stigla popričati s njim. Ali sada kad znam da je u južnom krilu Hiltona mogu ga potajno ići posjetiti, iako je to zabranjeno. Tinin i moj plan s votkom nije uspio, premda smo se jaako trudile. Kad smo došle nazad u sobu tamo je bila Lea. Uspjele smo nekako sakriti te bočice, ali je Lea to vidjela i cinkala(!). Mislim koja je to kuja nevjerojatna. Trebala sam ja nju cinkat njenoj mami da je spavala s curom i dečkom istovremeno. Mislim stvarno.Mirjana je za 10 min je došla i našla votku. Kaštelanaka je pizdila oko toga i mene i Tinu poslala svaku na svoj kat da prespavamo tamo. Ja sam naravno završila u prizemlju. Ujutro su me prebacili nazad gore.


22.05.2006. u 15:19 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter