... ... ... ... ... ... ... - ne volim naslove



Danas je bio čudan dan. Danas sam dobila jednu (za mene veliku) stvar, i izgubila jednu puno veću. Iako mi je bio bad zbog nekih stvari, ipak sam se odlučila pirsat... I jesam i pirs je super i ne boli..i.sve je ok...Ali poslije...poslije sam dobila još jednu potvrdu koliko sam loša i pokvarena osoba...Mislim to me stvarno nebi toliko pogodila da mi je to reko netko ko mi nista ne znaci, ali od prijeteljice...Ma neznam zašto me to svaki put iznenadi, trebala sam se već naviknut da sam ja uvijek nekome nešto kriva ...Ali to je stvarno jedino sto ne zelim biti...KRIVA!!!!!


12.05.2006. u 21:50 | K | 0 | P | # | ^

<< Arhiva >>


< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter