Melissa P.: Dnevnik ispod pojasa


Stajala sam u redu u gradskoj knjižnici da podignem Huxleyevo djelo "Vrata precepcije, Raj i pakao" kada mi je straga prišla frendica i rekla da je čula za tu neku knjigu koja je ful dobra...Sa zanimanjem sam otišla do stolića na kojem stoje najčitanije knjige, i ugledala malu crnu knjižicu...Nisam ju niti prolistala, niti pročitala s korica o čemu se radi već ju samo uzela i izašla iz knjižnice...Došao mi je bas, pa sam knjige samo strpala u torbu i otrčala...U busu je bila užasna gužva ko i obično u to vrijeme...Sunce je pržilo, a ja sam bila u debelom pletenom ponču...Počela sam nervozno kopati po torbi tražeći mobitel...A pogled mi je pao na knjigu, i to ne na Huxleya...S korica sam pročitala : Melissa P. "100 poteza četkom prije spavanja"...Knjigu sam pročitala istog popodneva...Dugo sam razmišljala što ja zapravo mislim o knjizi...Pa zapravo ni sada dok ovo pišem nisam u potpunosti sigurna...Zato ću iznjeti samo činjenice, preporučiti knjigu, pa sami procijenite...

Dakle... Melissa P. zapravo je Melissa Panarello. Svoju prvu knjigu "100 poteza četkom prije spavanja" nije objavila pod svojim prezimenom, jer nije bila punoljetna. Knjiga je zapravo dnevnik šesnaestogodišnje djevojke (samo prozvane Lolite) koja se u potrazi za ljubavlju gubi u krevetima mnogih (grupnjak s petoricom muškaraca, zavođenje učitelja, lezbijska iskustva, pronalaženje partnera na chatu, voajerske igre s jednim transvestitom i homoseksualcem, sado-mazo igre, seks u prirodi, automobilu... ).Koliko god to čudno zvučalo za djevojku od samo 15 - 16 godina, danas devetnaestogodišnja Melissa tvrdi : "Ne vidim zbog čega se diže takva frka. Pa to je samo seks"...Ovo djelo je šokiralo čitavu Italiju, a moram priznati u početku i mene...Što je nastalo od zemlje Dantea i Petrarce. A Melissa odgovara: 'Na Siciliji je običaj da djevojke pred oltar stupaju kao djevice. A to što već debelo iza sebe imaju oralni i analni seks, to je neka druga priča.'Melissa tvrdi da su u knjizi promijenjena samo imena, da bi se zastitili njeni seksualni partneri. U knjizi koju je napisala za samo mjesec dana i koja je prevedena na 25 jezika Melissa govori o tome kako samo želi naći ljubav i želi biti voljena...Tu ljubav na kraju knjige i pronalazi i to upravo sa sinom njenog izdavača koji btw. radi i kao njen PR, Thomasom Fazijem. Hmm...sve u svemu knjiga nije loša, mislim ...Ma jedina činjenica koja stoji je ta da ju čitatelji naprosto gutaju.


Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
Sicilijanska Lolita???


26.04.2006. u 12:31 | K | 1 | P | # | ^

<< Arhiva >>


  travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Opis bloga


My small nook on the web.
Temptation......

Photobucket - Video and Image Hosting



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






my noise


tristania, epica, sirenia, graveworm,lacuna coil, mayhem, burzum, satyricon, paradise lost, my dying bride, amon amarth, soil, nick cave, placebo, morbid angel, london after midnight,the birthday massacre, ayria, combichrist, XP8, nemesea, bathory, behemoth, black funeral, ...



Free Website Counter
Free Website Counter