Flat Finder

ponedjeljak, 07.08.2006.

Nakon prazničkog vikenda slijedi radnički tjedan

Nakon prazničkog vikenda hrvatska slijedi radnički tjedan (iako sam još na godišnjem)

Danas sam opet sjeo i okrenuo par brojeva. Ono što pri telefoniranju s vlasnicima želim postići je saznati nekoliko ključnih stvari koje me zanimaju kako bi mogao odlučiti koji stan ću obići. Za mene su to konkretno da li postoji vlasnički list, uređenost stana, starost zgrade… Tako sam nakon razgovora odlučio pogledati jedan obećavajući stan na Malešnici. Zgrada je sagrađena '89., a gospodin arhitekt je čak dobio neku nagradu za svoj rad, yeah facanaughty.

OK, stan je dvosobni, 50 m2, 1850 €/m2lud, jednostavnim računom dobivamo 92500 €. To znači dvije stvari, prvo, ako je vjerovati onoj analizi cijena stanova ovdje se radi o još jednom precijenjenom stanu, gdje bi realnija cijene trebala biti 1500€/m2 (valjda se ljudima ne žuri) i drugo, ako bi cijena ostala kakva je to bi bilo, za sada, najbliže mom zacrtanom budžetu od 100.000 €. Još jedan razlog za dobro promišljanje prije kupnje.

Ne znam da li su takvi svi stanovi ili ja imam sreće ali i ovaj stan je bio jako uščuvan, posebno prozori i vrata, lijepo uređen i što je isto super - učinjen više funkcionalnim s nekoliko custom pregrada. Pribrojimo li novi mramor na podu i pločice na zidu u kuhinji, uglancani novi parket i par komada masivnog namještaja (naravno «oko namještaja se možemo lako dogovoriti…» samo da se ne dira cijena jel'?) i dojam je svakako pozitivan.
Naravno, svaki stan ima nedostataka (a ako vam se čini da nema, pogledajte cijenu) pa tako i ovaj. Ono što je vlasnica stana napravila vrlo korektno je to da je odmah i bez okolišanja ukazala na nekoliko tih nedostataka i dala opravdanja koja manje-više drže vodu. Četiri godine ne krečenja je tako opravdala činjenicom da ionako svaki novi vlasnik farba stan kako mu paše. Isto tako mi je pokazale jednu fleku od vlage i jednu pukotinu zbog lupanja vratima. Nisu veliki nedostaci, ali je svejedno OK kada se od početka igra s otvorenim kartama i tako izbjegnu kasnije neugodnosti.
A kako pri kupnji sva osjetila imaju svoju ulogu, napomenuo bi i to da je stan imao jako ugodan miristhumbup.

Papirologija? Pripremite se za šok jer ja se nisam imao kada pripremiti…
Postavim ja to pitanje i gospođa mi lijepo pokaže nedavno podnijeti zahtjev za izdavanje vlasničkog lista i kaže mi da to obično traje godinu dana!!!! Molim? GODINU DANA?!dead Naravno uvijek možemo napisati i požurnicu s obrazloženjem da nam je vlasnički list potreban hitno zbog namjeravane prodaje stana i nadati se da će se cijela stvar skratiti na par mjeseci. Ili odmah u attachment staviti plavu kovertu.puknucu

Tražim stan s papirima!

Tu bi kontinjud

flatfinder


- 20:31 - Komentari (1) - Isprintaj - #