Flat Finder

utorak, 25.07.2006.

Ab ovo. Iliti od jajeta.

OK, za početak samo ukratko o meni. 25 god, neoženjen - ali u vezi, fakultetski obrazovan i u stalnom radnom odnosu. Da, i živim sa starcima, ZG, zapadni dio.

Klasičar, rekli bi :).

Gledam neki dan Dnevnik, kao poludjeli smo za autima, pa navalili «k'o Turci pod Siskom».

Yeah, right, reci mi nešto novo… Ekonomski stručnjak/sindikalista govori kako je to sasvim normalno jer u situaciji u kojoj se nalazi prosječan mladi čovjek/par (čitaj lošoj) izbor između želje za automobilom ili želje za stanom se brzo svodi na onu dostižniju (i ne zaboravimo, lakšu za kreditirati) želju – automobil.

E pa ja sam drugačiji. Više sam investicijski nego potrošački tip. Niti ja se ne volim voziti po tramvaju ljeti (ili zimi :)), ali radije ću tako ili svojim Ford Tabanus-om (tj. pješke) nego plaćati par somova kuna mjesečno za prometalo s kojim ću se voziti po kvartu ne bih li našao ono malo mjesto gdje me mali od susjeda neće ključem podjsetiti da on još nema auto. A kada ga otplatim već ga moram prodati jer je nakon 7 godina krš, a ne auto.

Te sam stoga odlučio. Kupujem stan, poželjno dvosobni ili veći, do 100.000 €. Kreditom, kao i velika većina drugih.

Mislim si da je vrijeme, cijene samo idu gore, ne isplati se više čekati, a i starci mi toliko već idu na živac da mi je muka. I nekoliko mojih frendova se nalazi u istoj poziciji, pa se nadam da ćemo si moći pomagati iskustvima i savjetima.

Obzirom da mi je to prva (ali nadam se ne i zadnja >8-)) nekretnina, nemam pojma što, kako i zašto.

Od kuda krenuti?

Sve ću te dogodovštine pisati ovdje u nadi da će i nekom drugome pomoći u istom cilju kao i meni.

Pozdrav

flatfinder

- 18:38 - Komentari (0) - Isprintaj - #