Onaj-koji-zna

subota, 21.10.2006.

Za početak

Neznam otkud bih počeo.Toliko ljudi mi prolaze životom...Toliko (ne)zanimljivih priča da ti pamet stane.Pisat ću ovo kao tok svijesti.Kako mi padne napamet. Trenutno Sarah ( prijateljica) je u krizi. Mislim,pokušava se ona izvući. Prekinula s dečkom, pa onda ide uobičajena ženska spika. Zašto?! Kak ću ja bez njega?! Ubit ću se! Itd... Živjeti treba.
Sarah,taj John je bio kreten u početku. Da, možda ga je Sarah voljela i još uvijek ga voli...No,na kakve ju je stvari prisiljavao. Mislim,to baš i nije bilo prisiljavanje koliko neznanje.Ona jdana neiskusna se uputila u seksualne vode. No,izgleda da joj se svidjelo.Nakon svega perveznog što su radili (a zapravo je to i uobičajeno za nas mladež) ona je jednostavno sve više željna toga burninmad -napaljena ku**a. I tako Sarah ide u nove pohode i očekuje nekoga tko će joj zamjeniti D.R.A.G.O.G. Budeš našla Sarah, nemoj biti nestrpljiva. S druge strane Luđak (frend) me ubija. Sprijateljio sam se s njim u 8. razredu i frendovi smo do danas.Ali, kaj da velim...Ne paše mi više. Živio i odrastao pod staklenim zvonom, otkrio čari ženskog svijeta, izigrava fuckera a zapravo to ni približno nije. Upoznao moju sestričnu i hoće bit s njom. Jebote,headbang ponaša se k'o djete. Ja mu velim, Princeza(sestrična) ima dečka. Na to će on meni; Znaš,Flaming eye, postoji otimačina.
Jel ti to mene j***š? headbang Lik ima takve provale da se bang
Pitanje je sljedeće; zašto se družim s njim? Ima smisao za humor i to ga izvlači. Možeš se zajebavat s njim do mile volje.Naravno i dobro je podmazan.Starci poznaju ljude na položajima što će meni jednoga dana,vrlo dobro doći. Već sam par puta odgodio susret sa sestričnom, no moram sljedeći vikend to organizirat i natjerat Princezu da ga odjebe.
Da mi je znati što se događa sa vezom Pink Fairy i Joea? Hmmm....Post za drugi put...POZDRAV!

21.10.2006. u 14:53 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



  listopad, 2006  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2006 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Na ovom blog-u ću iznositi sve detalje života mojih prijatelja,prijateljica,rodbine, i poznatih mi ljudi.Ponekad,možda samo stanje moje preverzne svijesti. Neću spominjati ničija prava imena već nadimke...oni koji se tu nađu možda se prepoznaju...no neka ne strahuju...njihov pravi identitet je siguran samnom. Uživajte...

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Malo o meni


Ime: Flaming Eye

Zašto- jer sam plamteće "sve"videće oko

Godine: 18

Horoskop: Riba

Obrazovanje: Valjda faks dogodine

Ambicije:Van vašeg poimanja

Hobiji: sve po malo. Gledanje filmova/u velikim količinama/,čitanje knjiga,pisanje, magija i okultno

Volim: Skoro sve

Ne volim: prepotentne ljude (iako i sam znam biti takav)

Životno geslo: Daleko od očiju, daleko od srca

Zakucajte na moje dveri na : darkeye@net.hr

brže čitaj prva slova eto tebi mog profila

F Fine
L Luxurious
A Adventurous
M Magical
I Intense
N Neglected
G Great

E Earthy
Y Yummy
E Earthy

svratite do;
Plava amazonka thumbup
Lady Butterfly cerek
Rainbow wave
Trio jedan jedini- mah