27.09.2007. / 11:01

memories
#

Kad sam bila sasvim mala, mozak mi je radio na čudnovatim frekvencijama koje su moje misli odvodile čudnovatim putovima, ne uvijek primjerenim sasvim malom djevojčetu. No dobro, ne baš sasvim malom, malo većem.

SJEĆANJE NO#1



Mama se drogira.
Radilo se o tome da je valjda meni kao sasvim malo većoj percepcija vremena provedenog čekajući da mama izađe iz banja (pa da ju nastavim maltretirat) bila malčice iskrivljena u dužini i što u kombinaciji s činjenicom da se moja mama i prilikom najobičinije male nužde zadržava u prostorijama toaleta ko' da se (u najmanju ruju) sprema za --------, dovodi do jedinog mogućeg zaključka – drogira se! I to ne samo, onak, pojmovno, već u zamagljenoj oker atmosferi užeglog banja (kako i čime se banj užegao mi nije poznato) sa šporkom smećkastom gumicom momsey u odrapanoj vrećastoj haljinici (u maniri teta koje žive u prikolica-naseljima diljem USA) nestrpljivošću uzdrhtalom rukom približava iglu veni zubima natežući gumicu oko nadlaktice. Iduća scena pokazuje momsey u komatoznom deliriju tek ubrizgana otrova sreće. Malo-pomalo dolazi k sebi, nespretno grabi toalet-papir i briše sjajne kapljice sa čela. Valjda ju je to sve izmorilo.
Ovo sjećanje nam dolazi iz davne 1989.godine, kad sam imala, dakle, 5 godina (znam točnu godinu zbog crvene točkaste haljine koju sam nosila, a koju sam dobila za taj rođendan i iskidala par mjeseci kadnije na omiljenom stablu ispred kuće). Tada nisam bila svjesna težine svojih misli, tj., koje je droga zapravo zlo pa me je sve to i nije pretjerano opterećivalo.

Momsey i njen „prvi jutarnji“

prv jutarnji



Njena jedina ovisnost (a i porok) ;)

Sjećanje no#1 jednom drugom prilikom, nije puno pisanja za mene ;)

-speak! (2)

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari?

NAPOMENA: u zadnje vrijeme sam pretrpana obvezama pa su postovi većinom namješteni par dana unaprijed na samookidanje. Ova je informacija bitna da ne bi ispalo da ja koza visim po blogu, a ne odgovaram na komentare niti dijelim iste :)

Novi dizajn je as we speak pod čekićem, stoga ovo bu bilo malo nabacano do daljnjega :) A za sada, best seen in IE :(

knjiga žalbe:
flereous3x(at)gmail.com

copyright © flaire

hits

present




about
[-]


Flaire je:
-mizantrop, redovito okružen hrpama ljudi
-(očito) mazohist, lagano do umjereni
www bespuća su se tu pokazala idealnim, stoga se ne čuditi ako ju sretnete na svakom kantunu
-linguza :(
-studentica s tendencijom da joj to preraste u zanimanje :)
-zaljubljena u svoja dva pseta, Peggy*, Korčulu i Subaru Imprezzu
-prirodna plavuša, no rijetko u tom izdanju
-wanna be ljevakinja
-mjuzik freak
-brutalno realna, s iznimkom:
-uvjerena da Djed Mraz actually postoji
-ovisnik o kavi, žvakama, labellu i češkanju
-iznimni ljubitelj sladoleda, moto-keksiju i maruna
-blizanac (s ovčicom u podznaku)
-i još puno, puno toga :)

glavni likovi:

*Peggy:
Image and video hosting by TinyPic
Olitiga Panasonic Lumix FZ50,
Djevojče zaslužno za gotovo sve slije na ovome blogu.

No, kako smo nedavno imali nezgodicu u kojoj je bidna Peggy ostala zaglavljena na stativu, zboga čega, pak, ne mogla 2 puna neprežaljena tjedna proputovanja otocima slikavat, nabavili smo i maloga Ixija:
Image and video hosting by TinyPic
Just in case :)











mjuzik
[]


Trenutni top 20:
(za slučaj da se nađem negdje bez laptopa, IPoda, ili ikoje naprave s mojom mjuzom, a s kompom i dslom :))

Get Your Own Player!



linkovi vode do lyricsa
-Last kiss - Pearl Jam
-Innocent - Mike Oldfield
-Tunnel of love - Dire Straits
-I can see clearly now - Johnny Nash
-Bad love - Eric Clapton
-D'yer Mak'er - Led Zeppelin
-Be the rain - Neil Young
-LA woman - The Doors
-Rebel, rebel - David Bowie
-Don't stop - Fleetwood Mac
-It's oh so quiet - Björk
-I fought the law - The Clash
-I can dream - Skunk Anansie
-I can't stand loosing you - The Police
-I'm your man - Leonard Cohen
-Strawberry fields - The Beatles
-Henry Lee - Nick Cave
-And she was - Talking Heads
-Tonight, tonight - Smashing Pumpkins
-Cowgirl - Underworld















eXTReMe Tracker