24.01.2007. / 20:28

ekonomija
#

ekonomija 2



-speak! (8)

23.01.2007. / 16:32

Svratim ja jučer do treschick i vidim da mi je ostavila poklon :]

1. Idemo redom – jutro. Imam blesavu naviku svako jutro kad se dignem oprati ruke. I potom obavezno prati zube dok sjedim na školjci olakšavajući se. Razlog tome nepoznat. Pokušavala sam to ne napraviti, međutim, jutro (iako mi je to najdraži dio dana) definitivno nije moje doba dana. Treba mi dobrih sat vremena da dođem sebi. Tako je taj moj ritual zapravo nesvjesan i ne mogu ga zaobići. Ikako. God knows I tried :)
2. Ovisnica sam o kompu – internetu i Simsima, žvakama (zeleni orbit herbal isključivo) i labellu. Ovisnica u pravom smislu riječi – ne dobijem li redovne i dovoljne doze, ruke se počinju treskati i znojiti, proizvodim neartikulirane zvukove, misli nekontrolirano letaju u svim smjerovima 100 na sat, grizem usne...
3. Animal Planet. Program koji je apsolutno poguban za mene. Okrenem li ga, šanse su 90% da ću nakon 20-ak sekundi početi suziti. Mazohistica kakva jesam, nastaviti ću gledati, te usljeđuje šmrcanje, gutanje plača, te, konačno, i suze. U čemu je štos: u tih 90% slučajeva naletim na one pandure, veterinare i volontere koji idu okolo i spašavaju zlostavljane i zanemarivane beštije. I bude zbilja strašnih stvari :( Ugl., bilo da nađu i spase kakvu životinjicu – ja suzim od sreće, bilo da ne uspiju u tom svom podvigu – kmečim jer sam tužna, zgrožena, osupnuta...
4. Studirala sam u Dubrovniku dvije godine. Izdivljala se, izguštala, upoznala hrpe ljudi, činila gluposti i sramotila se zbog istih i – pobigla ća doma :)
5. Ne mogu zaspati bez upaljene televizije. Nije to neki strah od mraka iz djetinjstva, već je nastao pod stare dane :) Vani mogu usrid noći sama šetati uokolo (što obožavam činiti!), ali u sigurnosti svog doma, čak i kad ima nekoga s menom u sobi, ili u sobi do...:(

Update
Prosljeđujem "meme" slijedećima: pixie, kimmberly, sugar, duje,Amon. Njoy :]
-speak! (9)

22.01.2007. / 12:43

cunce moje malo
#

Fotografija mi nikad nije predstavljala samo oku lijepe prizore tipa zalazaka sunca, predivnih panorama ili sl; uvijek sam htjela svakom slikom reći nešto, određenu poruku prikazati i prenjeti.. No, u zadnje vrijeme me nešto pucaju upravo ti zalasci, pa, nastavimo u tom tonu :)

kroz granje


mexico


s klupe


cunce 3


brodić


cunce 2


cunce


abstract


abstract 2


-speak! (5)

21.01.2007. / 22:44

:[
#

Zlochestocha se odala komercijali! *blushing*
U tijeku je akcija "pomozimo da kupi veeeeiku bljeskalicu"


Hvala unaprijed :)



-speak! (2)

17.01.2007. / 15:22

Prica o Crvenom Polu i Srebrnoj Picassi
#

Mjesto radnje: Kašuni, Split

pogled sa Kašuna 1


pogled sa Kašuna 2


pogled sa Kašuna 3


pogled sa Kašuna 4


pogled sa Kašuna 5




Kad se dvoje ljudi vole, samo prirodno je da imaju potrebu za određenim vidom ispoljavanja te ljubavi – rekreacijom svojevrsnom. Doduše, rijetkost je ako su to dvoje ljudi mladi da imaju na raspolaganju adekvatan prostor za upražnjavanje iste. Tu uskaču snalažljivost, mašta, kreativnost, ili – u slučaju Kašuna i autića, čak i akrobatske vještine. Srećom, nemam baš tako maleno vozilo. No, bilo kako bilo, omili se Kašuni meni i dragome mome: ipak je to jedan lijep jebodrom, miran, tih, sa fenomenalnim zalascima sunca, more, šumica...ma divota! S obzirom na brojne razloge te, redovni smo obitavaoci – imamo čak i „naše“ mjesto, za koje se grčevito moramo boriti. Rezervacije –naime- nažalost nisu moguće :) Dakle, kako smo redovni, i zbog mjesta stižemo prije mraka, imali smo priliku pobliže upoznati mjesto, goste i sl. Između ostalih i Crveni Polo i Srebrnu Picassu. Vlasnike također. U početku su mi bili baš slatki. Ono, dvoje vremešnih vlasnika (cca. 40ak godina, bemu - meni je to vremešno:) ), jedan ženskog, jedan muškog roda, dolaze odvojenim autićima na rendez-vouse na jebodrom, maziti se i paziti. Ona pređe u prostraniju Srebrnu, on spusti sjedala, primi ju u krilo, mazi po tikvici. Da, sve sam to vidila slučajno :) I tako dan za danom. Dobro, nismo bili baš svaki svakcati dan, no, kad jesmo – bili su i oni. Dan za danom iz slatkog vremešnog para, moja mašta ih je transformirala u bezobzirne preljubnike. Sve si mislim, oke, pa i ja hoćem, kad budem njihovih godina, sa mužem (ili već kim) imati razvijen sexualni život, pa makar ponekad posjetiti jebodrom, for old good times sake :) Al' bemu, baš svaki dan? Kroz jako dug period vremena? A oboje nose poslovna odjelca. A prosječni „poslovni ljudi“ obično završavaju s poslom oko 16 sati. A oni uveseljavaju Kašune upravo nakon tog vremena. Hm...

Neću uopće ulazit u detalje, razloge...ili da li oni zapravo imaju muža/ženu koje varaju bidne. Niti je na meni da njih dvoje „osuđujem“; mene zbilja ne zanima ko se s kim, da prostite, jebe. Simply su mi komični to dvoje, jako :)


-speak! (9)

16.01.2007. / 15:17

smile!
#

smile



-speak! (3)

15.01.2007. / 16:43

ljetne radosti zimi :]
#

Na današnji dan. Bače.

ljetne radosti zimi 13


Image ljetne radosti zimi 12


Image ljetne radosti zimi 11


Image ljetne radosti zimi 10


Image ljetne radosti zimi 9


Image ljetne radosti zimi 8


Image ljetne radosti zimi 7


Image ljetne radosti zimi 6


Image ljetne radosti zimi 5


Image ljetne radosti zimi 4


Image ljetne radosti zimi 3


Image ljetne radosti zimi 2


Image ljetne radosti zimi 1


Snimamo se :)))

snimamo se :)


-speak! (5)

Gordan
#

hiding


-speak! (0)

14.01.2007. / 23:03

povratak djetinjstvu
#

child within




-speak! (0)

11.01.2007. / 19:52

mad
#

mad


-speak! (5)

walking...
#

walk 1


walk 2


walk 3


walk 4


walk 5


walk 6


-speak! (1)

10.01.2007. / 15:11

shine
#

shine on you crazy diamonds

Remember when you were young, you shone like the sun.
Shine on you crazy diamond.
Now there's a look in your eyes, like black holes in the sky.
Shine on you crazy diamond.




-speak! (0)

long lost to where no pathway goes
#

long lost to where no pathway goes



But where they bloom those flowers fair
In what air or land they grow
What words beyond the world I heard
If you would seek for know
-speak! (0)

05.01.2007. / 23:54

palme
#

palme


-speak! (4)

sad 2 i 3
#

sad 2


sad 3


-speak! (0)

portret: Pig
#

portret pig


-speak! (0)

taking a walk
#

taking a walk


-speak! (0)

Ambrozija u snijegu
#

Iliti - tako mi je bar rečeno :)

life


-speak! (1)

03.01.2007. / 22:01

Kupres
#

...je mali zapadno-bosanski grad (3000 stanovnika), smješten na... bla bla :)
well, here it is, iz mog kuta, gradić koji mi je u zadnjih par dana pružio nezaboravne trenutke..

Kupres 1


Kupres 2


Kupres 3


Kupres 4


Kupres 5


Kupres 6


Kupres 7


-speak! (7)

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari?

NAPOMENA: u zadnje vrijeme sam pretrpana obvezama pa su postovi većinom namješteni par dana unaprijed na samookidanje. Ova je informacija bitna da ne bi ispalo da ja koza visim po blogu, a ne odgovaram na komentare niti dijelim iste :)

Novi dizajn je as we speak pod čekićem, stoga ovo bu bilo malo nabacano do daljnjega :) A za sada, best seen in IE :(

knjiga žalbe:
flereous3x(at)gmail.com

copyright © flaire

hits

present




about
[-]


Flaire je:
-mizantrop, redovito okružen hrpama ljudi
-(očito) mazohist, lagano do umjereni
www bespuća su se tu pokazala idealnim, stoga se ne čuditi ako ju sretnete na svakom kantunu
-linguza :(
-studentica s tendencijom da joj to preraste u zanimanje :)
-zaljubljena u svoja dva pseta, Peggy*, Korčulu i Subaru Imprezzu
-prirodna plavuša, no rijetko u tom izdanju
-wanna be ljevakinja
-mjuzik freak
-brutalno realna, s iznimkom:
-uvjerena da Djed Mraz actually postoji
-ovisnik o kavi, žvakama, labellu i češkanju
-iznimni ljubitelj sladoleda, moto-keksiju i maruna
-blizanac (s ovčicom u podznaku)
-i još puno, puno toga :)

glavni likovi:

*Peggy:
Image and video hosting by TinyPic
Olitiga Panasonic Lumix FZ50,
Djevojče zaslužno za gotovo sve slije na ovome blogu.

No, kako smo nedavno imali nezgodicu u kojoj je bidna Peggy ostala zaglavljena na stativu, zboga čega, pak, ne mogla 2 puna neprežaljena tjedna proputovanja otocima slikavat, nabavili smo i maloga Ixija:
Image and video hosting by TinyPic
Just in case :)











mjuzik
[]


Trenutni top 20:
(za slučaj da se nađem negdje bez laptopa, IPoda, ili ikoje naprave s mojom mjuzom, a s kompom i dslom :))

Get Your Own Player!



linkovi vode do lyricsa
-Last kiss - Pearl Jam
-Innocent - Mike Oldfield
-Tunnel of love - Dire Straits
-I can see clearly now - Johnny Nash
-Bad love - Eric Clapton
-D'yer Mak'er - Led Zeppelin
-Be the rain - Neil Young
-LA woman - The Doors
-Rebel, rebel - David Bowie
-Don't stop - Fleetwood Mac
-It's oh so quiet - Björk
-I fought the law - The Clash
-I can dream - Skunk Anansie
-I can't stand loosing you - The Police
-I'm your man - Leonard Cohen
-Strawberry fields - The Beatles
-Henry Lee - Nick Cave
-And she was - Talking Heads
-Tonight, tonight - Smashing Pumpkins
-Cowgirl - Underworld















eXTReMe Tracker