fishkill

10 ožujak 2009

...totalni pomor svih ribica u njegovoj glavi.....
nikad nisam vjerovala da bih netko za mnom tako trčao...ne da nemam vjere u sebe nego jako puno vjerujem u druge ljude i vjerujem da unatoč svim svojim gafovima i zanimljivim zivotnim pričama postoji netko sličan meni ili jos bolji :)...
Dakle, nakon prošlotjednog izleta u dva iza ponoći na moja vlastita vrata gdje se moj EX ( koji je meni svojevremeno predstavljavao svašta, od dvorske lude do hodajuće enciklopedije) pojavio na mojim vlastitim vratima i omeo mene i mog sadašnjeg NEKOG, VRLO ZANILJIVOG, ODMJERENOG, IZUZETNOG SVOG, GALA KULTURNOG, IZUZETNO VESELOG, DO NEBA NSMIJANOG, NAIVNOG... :) u gledanju filma, jednog običnog filma u jedan običan petak...i rekao da me još uvijek voli....i onda sve to skupa pripisao jednom VEEELIKOOOOM PIJANSTVU.......
...jaoj, a prije pet minuta izletio iz tramvaja ( razišli smo se u tako da je svako otisao u svom tramvaju) i dočekao me na pješačkom gdje mi je jasno i glasno rekao da me voli.....
koliko je bitno to volim te, nakon dvije fakin´ godine.....?
kad si se fakat namučio u tom prekidu više je ličilo da sam ja musko, opijanje, izlazenje, provod, ko nikad do tad, propast tjelesna, psihička trebam olimpijsku medalju, jer ne da sam u tom periodu polzila dva teska ispita nego sam nasla TOG NEKOG SVOG NAKON ČEGA JE CIJELI SVIJET MAGIČNO IZBLIJEDIO!!! :)...meni se čini da nije bitno....ali me bacilo u dilemu šta je ljubav......
je li ovo da ti se sadašnji, ne presavršeni ( jer to ni o sebi ne mislim a ipak više volim sebe nego njega) :)..., nije bas tako jasno otvorio i nije ti još rekao volim te...jesu li te riječi mjerilo.....
sad bIh rekal da nisu:
1. jer mislim da ovo sta govori EX sve mislim da je trenutno
2. jer mi nije previše stalo da mi ovaj sadašnji to izgovori, vidim to...ok, ne bas uvijek, ali očito nekim ljudima treba duže nego drugima....
i sad pitanje: ali jesu li to oni koji ovako kao EX nastupaju na scenu, dvije godine nakon prekida, nakon svega, svih trauma...svega...ako je to mjerilo ja sam onda doista savršena jer mi to ne treba....ne treba ni taj volim te, ni sad ni poslije....
poslije nema smisla...........
l....
Meni je bitno sve usput ali ovo dal će mi izgovoriti da me voli i kad, nije mi puno bitno, izgovoriti ce kad on bude htio, ali mora biti svjestan da sve ima svoje vrijeme i da je ipak mozda, dvije godine after prekasno.....
uh, kakav dan!!!!!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.