Irreparabile tempus
< | rujan, 2004 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Gdje je što?
kratki sadržaj, radi razvijanja diskusije o bajatim blogovima (BB).
Bilježnica
(komentara 2)
Cui bono vox?
Ezoterija za mase.
------
Svi brojevi, jeftini modeli:
Noga br. 51: Originalna kopija
Noga br. 50: Guzit ću vas, pušit ćete
Noga br. 49: Quod me nutrit me destruit
Noga br. 48: Rieliti
Noga br. 47: Vlastita pompejanska soba
Noga br. 46: Filologija krvi
Noga br. 45: IO MOI MOI
Noga br. 44: Mi bi još!
Noga br. 43: Rođenje nacije iz smrti bogova
Noga br. 42: Queergilije
Noga br. 41: Andautonia Airlines
Manje nemamo... žao mi je, naručili smo, uskoro ćemo dobiti...
Oči širom zatvorene (komentare oćemo/nećemo)
Ortopedija
Carapa
Cipela
Kurje oci
Manolo Blachnik
Dogodilo se na današnji dan (u drugom univerzumu)
Ludi znanstvenici vitlaju kompjuterima
Dr Gejmer
Stultitia Erasmo salutem
Nevidljivi Celizić
(Cevap in the sky with diamonds R. I. P.)
Billy Holiday, Sirija
ToNeFuj
Plastibumsen
Olifant
Barabant
Blackbeltjones/work
Okrečeni borovi
Tok superiorne svijesti
Herostrat ište
Buda u Đurđevcu
Zrinoanalitičar
X Files iz Adžijine
TramTincica!!
Protestant
Mladitatant
Mezzomariner
Velegradele?
Kolega, pa kako to?
Gazdaona
Pržiona
Sanjaona
Raguza
Klasična antika u modernoj kulturi (puno zabavnije nego što zvuči u prijevodu)
Rogueclassicism
Bloggus Caesari
Jonski rječnik, ažuriran
Opraj! Pozvaj!
Vaukati (pas vauče)
--------------------
Probudise te!
A zašto su vukovi opasni? = općevažeća tema za ćaskanje
To će brzo proći! (kad se ogrebe ili udari)
Smislićemo već nešto = fraza za priznavanje poraza (onda s uzdahom počne biti poslušan)
Ja bogat i nisam... = Ja, bogami, nisam (fraza iz priče o mačku Findusu, "Ja bogami nisam probušio gumu" i sl.)
tratkor = traktor
Tunela = Nutela
ćki = kći ("Ona je moja ćki!" --- citat iz crtića "Čarobna frula")
usukati = obratno od isukati (mač)
klopoči = lopoči (na njima sjede žabe)
kruhi = kruh kad hoće kroki kroket kojega nema
s nogima = njihanje na rukama tako da završi među raširenim nogama pa opet do stropa
Ako da, onda da, ako ne, onda ne. = fraza za sve situacije. Probajte ako ne vjerujete.
Ona plaka! = Ona plače
trajetk = još jedan iz serije metateze likvida (a kolko sam se ja mučio da naučim taj termin!)
VaVa ples = skakanje po krevetu između 1 i 2 godine
kočolada = čokolada
dotkor = doktor
narupati = napraviti rupu
pepeljaranje = igranje biljara na kartonskoj kutiji u stilu zločestih dečki iz Disneyjevog Pinokija
uzmeti = uzeti
Vrijeme oko 2000. vs. vrijeme oko 1900. Oni su bili fascinirani prošlošću --- naše je doba fascinirano budućnošću. ``Klasična je prošlost jedan od glavnih temelja naše nastave.'' Oni su željeli --- oni su svoju djecu učili --- ići unatrag --- živjeti unatrag. Mi vozimo u suprotnom smjeru. --- Pritom, dakako, i jedni i drugi podjednako izmišljamo svoje ideale. Jer, koliko je veze imao pseudoantički stil neoklasicizma s antičkim Rimom i Grčkom? Onoliko koliko današnje vizije cyber-ovoga i cyber-onoga imaju s onim što će za 50 godina zbilja doći (za ilustraciju, sjetite se žiga šezdesetih i sedamdesetih koji prožima Odiseju u svemiru 2001. i Ratove zvijezda --- žiga koji, mi perverzni, čak danas guštamo). ``Pompejansko se slikarstvo obraća gledaocu koji zna gledati i ima smisla za finu zločestoću; obraća se ljudima koji pripadaju kulturi onoga što Rimljani zovu otium, slobodno vrijeme (slobodno je vrijeme najveća privilegija u rimskoj civilizaciji!) Pompejanci žele imati uza se ono što vole i time ukrasiti okvir svoga svakodnevnog života: sređenu, svježu prirodu, voće i cvijeće, i bogove koji utjelovljuju njihovu čistu savjest. U tišini svoga prostranog stana, koji je stvoren za razgovor i meditaciju, Pompejanac se rado daje podsjetiti na ono što je ostavio vani: trg pod žarkim suncem, bučnu gomilu, životinjski napor. Skrbi za svoju dignitas; želi se okružiti svim simbolima one kulture koja za nj utjelovljuje ideal, kulture koju više želi nego što je stječe (...) Uvijek traži iluzije: iluziju stvarnosti, iluziju čovjeka kakav bi htio biti --- kralja, pjesnika, dramatičara; postaje jedno s herojima koji ga okružuju, i među njima živi neponovljivim životom. Za nj život nije san, nego predstava. On ne živi život, on ga igra, u Pompejima, gdje je teatar toliko omiljen, gdje svi plješću Neronu, caru i glumcu, gdje dani prolaze u trajnom zadovoljstvu čula i radosti duše.'' (ukradeno iz monografije o pompejanskoj umjetnosti) Vidrić, Pompejanska sličica, znate tu pjesmu? To je zbilja sličica --- opis slike, i opis male slike (takve su u Pompejima u središtu pofarbanog zida). Oko 1900 (i u Zagrebu, i u svijetu) modernizam nije usmjeren onako kako ga mi danas doživljavamo. naš je prema naprijed (tehnika! kompjuteri! budućnost!) --- njihov je bio unatražan: prošlost je otkrivala nove načine gledanja na svijet. Nama danas, oguglalima, to izgleda kao zadrti konzervativizam. Nije da ih branim. To je bio trik, kao što je danas SF jedan od trikova. A ostalo ću, gospodo moja, ispričati u senzacionalističkom aferaškom revolverblattu |
Izvali filologanoga, 21.09.2004. u 17:38.
Pa šta onda? (2) - Otisni me na guzu - Mi linkamo postojano kano klisurine