petak, 15.08.2008.

Robert Englund vs. Billy Bob Thornton

Ne znam što vi mislite o još jednoj filmskom reremakeu. Prvo da sebi ne skočim u usta, osobno sam protiv bilo kakvih remakova (nije da ih neću pogledati ali to je više do "filmske bakterije" koju nosim u sebi).
Original treba ostati takav kakav je. No, pročitao sam jednu zanimljivu vijest o još jednom nastavku Veselih pustolovina Fredya Krugera.

Dakle pitanje je da li je toliko u ulozi Freddya nezamjenjiv Robert Englund ili ipak mu mjesto kao jednog jedinog Freddya iz ulice Brijestova može preoteti Billy Bob?

Što se mene tiče Billy Bob je jedan od dvojice, eventualno trojice danas najtalentiranijih i najspremnijih, uvjetno da se izrazim, novijih Hollywoodskih glumaca koja zamjenjuje pomalo staru gardu izvrsnih karakternih glumaca tipa Jack Nicholson, Al Pacino i Robert De Niro (sad kad ovo navodim vidim i De Nira kao jednog od možebitnih kandidata ... samo kad se sjetim "Cape feara"). Dakle, jedan je od onih koji su sposobni doista svašta odigrati i ... to vrlo, vrlo uspješno. Ovo navodim jer ima onaj meni potrebni "luđački pogled" za jednu takvu ulogu. Sjetim se njegove izvrsno odigrane "patologije" u filmu (koji je i režirao) "Sling Blade" i tada mogu reći Englund ... Billy je ipak bolji.
No, ja ipak nemam taj potrebni gen za horore (nedavno su znanstvenici ustanovili da neki ljudi imaju gen koji jednostavno voli i uživa u hororcima dok ga drugi koji se stvarno i iskreno boje gledati takove filmove ... nemaju), tj. nisam u onoj skupini ljudi koji u tome vide nešto u čemu mogu uživati.

- 14:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>