nedjelja, 23.12.2007.

Nicolas Cage je mogao biti Neo ili Aragorn

Dakle pronađoh vijest o Cage-Neo-Aragorn rekla kazala koja bi mogla prodrmati vašu percepciju stvarnosti, dobro ipak samo ove filmske stvarnosti.
Opće je poznata činjenica da je trebao Cage biti novi Superman no izgleda da je slično i sa dva filmska junaka ovog desetljeća, Neom i Aragornom.
Vijest dolazi sa MTV-a gdje im je Nikica izjavio slijedeće:
"Da, istina ponuđeno mi je nekoliko filmskih rola, no iz opravdanih razloga nisam ih mogao preuzeti. Jedna je bila za "Matrix", a druga za "Lord of the rings". Sve su to izvrsni filmovi no snimani su i to godinama na Novom Zelandu. Dobro i u Australiji što se tiće "Matrixa", ali ja sam imao mnoge obiteljske obveze stoga mi je drago da ostao doma i to vrijeme proveo uz obitelj." I meni također.:)
Iako u članku koji djelomično prenašam sam naišao na nemalo oduševljenje novinara mogućnošću da je Cage mogao biti Onaj čije se ime spominje ili Lugar sa plemičkim podrijetlom ... ipak ostajem pri svom, da je sudbina odigrala svoj dio... i to onaj bolji.
Naime ove uloge bi mu pasale ko kravi baletne papučice, stvarno ponekad ovi producenti u castingu znaju dobro zakrdašiti. Bila bi to jednom riječju travestija, a ne filmovi koje možete iznova, i iznova gledati i oduševljavati im se.

- 15:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>