Ficho - bloger

13.04.2015., ponedjeljak

Putevima indijanaca

Tata mi je pričao o jednoj šetnji uz potok.
To je onaj potok koji ide kraj mojeg vrtića.
Rekao je da je šetao uz potok i vidio puno lijepih stvari.
Vidio je i puno koza, pasa, čak i jednog ponija.
Čekali smo lijepo vrijeme da mogu i ja s njim u šetnju.
Bili smo u subotu, krenuli smo od kuće pješice



I išli u istraživanje potoka. Tata mi je pričao da su nekad ljudi živjeli u šumama, i da su voljeli prirodu.
Nije bilo zgrada



Bilo je super, konačno smo krenuli u istraživaje potoka, hodali smo uz vodu i proučavali.



Vidjeli smo i marljive pčele



I djecu koja su hodala po vodi



Onda mi je tata pričao da su nekad živjeli indijanci uz potoke i u šumi, i da su bili dobri.
Da su indijanci lovili životinje samo da se prehrane i nisu ih mučili.
Onda su jednog dana ti dobri indijanci nekome smetali i htjeli su ih otjerati iz njihovih sela.
Rekao mi je i da su sve imali u prirodi, sve kaj im je trebalo.

Pitao sam tatu hoćemo li skroz pratiti potok do kraja, a on je rekao da možda jednom hoćemo ili ćemo svaki put ići sve dalje.
Da potok vjerojatno ide skroz do Sljemena



Dogovorili smo se da ćemo drugi put ići na cijeli dan, uzeti deku, sendviče, sokove.
Čak smo našli i mjesto gdje ćemo se odmarati



Tata se malo bojao da ne padnem u potok, ali tata ko tata , uvijek se boji.
Kao i onda kad mi je pala fotrola od fotića pa sam trčao za njom.
Tata se skroz uspaničio



I vidjeli smo i koze o kojima je tata pričao





Ali i ponija.
Sve je to bilo s druge strane potoka, a tata nije htio da idemo preko vode, valjda se bojao.
Onda smo išli skroz do jednog mosta, pa onda preko, i vraćali se s druge strane



Tata je imao ono upaljeno na mobitelu kaj mjeri koliko smo prehodali i do tog mosta je bilo 2 kilometra od kuće.
Nismo znali da tak blizu naše zgrade ima toliko puno životinja i lijepih stvari.
Krenuli smo nazad po drugoj strani potoka.

....nastavlja se.....

Fotke snimali Ficho i tata



- 19:06 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2015 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Listopad 2015 (2)
Srpanj 2015 (2)
Lipanj 2015 (2)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Zovem se Filip. Imam šest godina i na jesen krećem u školu.
Volim vrtić, volim crtati i šetati.
Tata mi je dao stari fotić i otvorio mi je blog.
Ovdje ću zapisivati svoje riječi i vježbati pisanje. Ispočetka pomagat će mi mama i tata.
Znam već slova štampana, ali još vježbam slovkanje.
U vrtiću puno radimo na tome ovih dana.

1.3.2015.

Vaš Ficho

Linkovi