ponekad kad sam sama sjedim na prozoru i razmišljam o svom životu...onome što je bilo i onome što tek slijedi...pitam se zašto uopće živim...ima li moj život smisla....razmišljam o svojim postupcima i jesam li dobro postupila.....zašto sam ja na ovom planetu...da li mi značimo šta jedni drugima i je li uopće značimo....tko su ovi ljudi koji me okružuju....

ponekad kad mislim da je napokon sve uredu sruši se moja kula od karata tek napravljena i onda pomislim zašto, što sam skrivila...

ponekad pak mi treba osoba koja će me samo saslušati, zagrliti i reći da će sve biti uredu...da postoji bolje sutra....mislim da sam tu osobu izgubila i to svojom zaslugom i zbog toga mi jejako krivo...krivo mi je što uvijek pokvarim ono što valja.....

kako smo mi ljudi jadni...ja sam jadna....ma šta vam uopće ovo pišem ....nepotrabno vas mučim....

bilo bi najbolje da sam sasvima sama i zatvorena u nekom sobićku....manje bi ljudi bilo povrijeđeno manje patnje ....ali ja se bojim samoće....

headbangheadbangpuknucudead

I Could Have Lied-RHCP
There must be something
In the way I feel
That she don't want me to feel
The stare she bares cut me
I don't care
You see so what if I bleed

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real

A mountain never seems to have
The need to speak
A look that shares so many seek
The sweetest feeling
I got from you
The things I said to you were true

I could never change
Just what I feel
My face will never show
What is not real

I could have lied I'm such a fool
My eyes could never never never (chorus)
Keep their cool
Showed her and I told her how
She struck me but I'm fucked up now

But now she's gone yes she's gone away
A soulful song
That would not stay
You see she hides 'cause she is scared
But I don't care
I won't be spared


16.11.2006. u 22:05 | K | 9 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



ich:


ja, nitko kao drugi! :=)

* rođena 30.10.1989., tvrdoglavi škorpion
*gimnazijalka(još uvijek)
*vesela, :)
*rasplesana :=)
*zovi na ovaj broj ako se hoćeš zabaviti o91/22-333-44-a de, šala
*volim:
sebe i samo sebe,
zabavu,
moje kolegice,
i kolege da se ne uvrijede,
dobre ljubavnike,
izlaske....
*single and redi to mingle
*da....to bi bilo to ukratko

bla, bla, bla:


Blog.hr

Čitam:


Evil
Sly (bivša Icey!)
Lely
Arch
Kajla
Tomgir
Rastafa
Genius

Drage kolegice i kolege:


prvo krećem s mojim curama:
Amelie-ako tražite zabavu ona je uvijek za,zbilja se znamo dugo i uvijek je tu da mi pomogne.....
-zna biti nepromišljena ali i davati dobre savjete,a tek da je vidite kako pleše.....
- ma šta ko reko ona je d` best i jako je lolim
-luda do daske i jebe joj se za cio svijet
Kathy-luda velika, bavi se odbojkom,to moram naglasiti
-ponekad stidljiva ali kad se pravo napije bježite od nje jer je gora nego uš (iako su to rijetki trenutci)
- zbilja cura je super, poslušat će te kad si u nevolji i pomoći, otvorena,
-u njenim snovima uvijek ispadnem neki frik
-zaboravih, rođene smo na isti datum ,a vrlo dobro se slažemo(čudo)
Dijana- komplicirana ali dobra osoba....znamo se od male škole.....
-za zabavu super.....za prepisivanje.....za pomoći u nevolji....
-znamo se mi i posvađati...ali opet se sve riješi....
kolege:Sven, Ivo,Vjeko, Križić, Žaka
ima još ljudi i sorry ako nisam koga navela ali ne da mi se pisat.....

Moja mjuza:


RHCP wink -Tearjerker

My mouth fell open
Hoping that the truth
Would not be true
Refuse the news

I'm feeling sick now
What the fuck am I
Supposed to do
Just loose and loose

First time I saw you
you were sitting
Backstage in a dress
A perfect mess

You never knew this
But I wanted badly for you to
Requite my love

CHORUS:
Left on the floor
Leaving your body
When highs are the lows
And lows are the way
So hard to stay
Guess now you know
I love you so.

I liked your whiskers
And I liked the
Dimple in your chin
Your pale blue eyes

You painted pictures
'Cause the one
Who hurts
Can give so much
You gave me such



The Reason- Hoobastank

I'm not a perfect person
There are many things I wish I didn't do
But i continue learning
I never meant to do those things to you
and so i have to say before I go
that I just want you to know

I've found a reason for me , to change who i used to be
a reason to start over new ,and the reason is you

I'm sorry that i hurt you
It's something i must live with every day
and all the pain i put you through
I wish that I could take it all away
and be the one who catches all your tears
thats why I need you to hear

I've found a reason for me , to change who i used to be
a reason to start over new , and the reason is you

and the reason is you
and the reason is you
and the reason is you
and the reasno is you

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
and so I have to say before I go
that i just want you to know

I've found a reason for me, to change who i used to be
a reason to start over new, and the reason is you

I've found a reason to show
a side of me you didn't know
a reason for all that i do
and the reason is you...

design by Spuky