Hello people,who ever you are!!!


evo ja otvorih blog,ponovno.....zašto?! Možda zato što je onaj bio jadan i više mi se nije dalo ga pisat...htjela sam okrenuti novu stranicu i početi ispočetka....u biti trebala mi je promijena.....
nadam se da ću ovaj pisat s većim zadovoljstvom.... jer ovaj mi se zbilja sviđa.....

e sad moram odjuriti...jer moram nekam ići..pa se čujemo poslije...

ovo je bilo onako samo za početak.....
by by


01.09.2006. u 18:26 | K | 3 | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


  rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



ich:


ja, nitko kao drugi! :=)

* rođena 30.10.1989., tvrdoglavi škorpion
*gimnazijalka(još uvijek)
*vesela, :)
*rasplesana :=)
*zovi na ovaj broj ako se hoćeš zabaviti o91/22-333-44-a de, šala
*volim:
sebe i samo sebe,
zabavu,
moje kolegice,
i kolege da se ne uvrijede,
dobre ljubavnike,
izlaske....
*single and redi to mingle
*da....to bi bilo to ukratko

bla, bla, bla:


Blog.hr

Čitam:


Evil
Sly (bivša Icey!)
Lely
Arch
Kajla
Tomgir
Rastafa
Genius

Drage kolegice i kolege:


prvo krećem s mojim curama:
Amelie-ako tražite zabavu ona je uvijek za,zbilja se znamo dugo i uvijek je tu da mi pomogne.....
-zna biti nepromišljena ali i davati dobre savjete,a tek da je vidite kako pleše.....
- ma šta ko reko ona je d` best i jako je lolim
-luda do daske i jebe joj se za cio svijet
Kathy-luda velika, bavi se odbojkom,to moram naglasiti
-ponekad stidljiva ali kad se pravo napije bježite od nje jer je gora nego uš (iako su to rijetki trenutci)
- zbilja cura je super, poslušat će te kad si u nevolji i pomoći, otvorena,
-u njenim snovima uvijek ispadnem neki frik
-zaboravih, rođene smo na isti datum ,a vrlo dobro se slažemo(čudo)
Dijana- komplicirana ali dobra osoba....znamo se od male škole.....
-za zabavu super.....za prepisivanje.....za pomoći u nevolji....
-znamo se mi i posvađati...ali opet se sve riješi....
kolege:Sven, Ivo,Vjeko, Križić, Žaka
ima još ljudi i sorry ako nisam koga navela ali ne da mi se pisat.....

Moja mjuza:


RHCP wink -Tearjerker

My mouth fell open
Hoping that the truth
Would not be true
Refuse the news

I'm feeling sick now
What the fuck am I
Supposed to do
Just loose and loose

First time I saw you
you were sitting
Backstage in a dress
A perfect mess

You never knew this
But I wanted badly for you to
Requite my love

CHORUS:
Left on the floor
Leaving your body
When highs are the lows
And lows are the way
So hard to stay
Guess now you know
I love you so.

I liked your whiskers
And I liked the
Dimple in your chin
Your pale blue eyes

You painted pictures
'Cause the one
Who hurts
Can give so much
You gave me such



The Reason- Hoobastank

I'm not a perfect person
There are many things I wish I didn't do
But i continue learning
I never meant to do those things to you
and so i have to say before I go
that I just want you to know

I've found a reason for me , to change who i used to be
a reason to start over new ,and the reason is you

I'm sorry that i hurt you
It's something i must live with every day
and all the pain i put you through
I wish that I could take it all away
and be the one who catches all your tears
thats why I need you to hear

I've found a reason for me , to change who i used to be
a reason to start over new , and the reason is you

and the reason is you
and the reason is you
and the reason is you
and the reasno is you

I'm not a perfect person
I never meant to do those things to you
and so I have to say before I go
that i just want you to know

I've found a reason for me, to change who i used to be
a reason to start over new, and the reason is you

I've found a reason to show
a side of me you didn't know
a reason for all that i do
and the reason is you...

design by Spuky