Fez

petak, 27.05.2005.

Zadnji dan...



Danas je zadnji dan akademske godine, jos imamo 3 dana ponavljanja, 4 dana ispita i to je to....Jucer sam bas bila u teskoj bedari, shvatila sam sto sve moram ostavit ovdje, sve prijatelje, svoju host obitelj...Danas samo dobili godisnjake, bas su super. Jucer smo imali assembly za nagrade (najbolji ucenici u odredjenim predmetima) i ja sam sa 2 jos cure dobila za povijest...Tako su svi pljeskali da sam dobila najveci aplauz, moja luda cimerica se tako glasno derala....Uopce to nisam ocekivala, pisala sam zadacu iz matematike na koljenima kad oni mene procitaju, ostala sam zbunjena ko pegla....Ja internacionalac pa dobila nagradu za americku povijest.....Smijeh. Dobila sam knjigu o Maineu otkuda je moj prof i tako lijepu posvetu mi je napisao da me bas ganulo. Kasnila sam na sat posto sam morala zavrsit projekt iz fizike i kad sam usla u razred, svi su mi poceli pljeksat....E nemate pojma koliko bi htjela ostati barem jos malo, samo malo...Imali smo i lacrosse team goodbye party i nasa trenrica je djelila nagrade za igraca koji je najvise napredovao, najvrijednijeg igraca, i nagrada trenera i ja sam dobila za igraca koji je najvise napredovao i onda je tako lijepo rekla o meni da sam skoro pocela plakat i kako moramao ostat u kotaktu tako da mi je ful bilo krivo sto je totalno nisam voljela....Al eto...Prosli tjedna smo imali Cook club meeting i napravila sam tako odlicne skampe na buzaru da su svi prste lizali....Dobra nasa hrvatska kuhinja...Sutra idem u Cedar Point, Ohio (zabavni park sa najvecim rolerkosterom na svijetu) i u nedjelju na zabavu kod jednih ljudi iz crkve...Eto, sad moram ucit za svoju prezentaciju iz fizike...Pozdrav
- 15:00 - (1) - - #

<< Arhiva >>