Fez

ponedjeljak, 16.05.2005.

NEW YORK, NEW YORK! parapa pa pam!



Ja se pred sat vremena vratih iz New Yorka. Bilo je....FANTASTICNO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ovo mi je bio jedan od najljepsih vikenda u zivotu. Vidjela sam cijeli NYC po noci sa Empire State Buildinga, nesto najljepse sto sam u zivotu vidjela, prosetali smo se 5th Avenue, otisli na Times Square gdje smo bili sve do pola noci, a osvjetljeno da imas filing kao da si usred bijela dana, BILI NA TELEVIZIJI AMERICKOJ, razgovarala sa NYPD blue policajcem, vidjela Statue of Liberty, Brooklyn bridge, mjesto di su tvinsi bili, Central Park, cijeli Manhattan propjesacila, vozila se podzemnom, bila u grand central station, kupila falsi Rolex (za 15 dolara za Andriju, izgleda kao avion), prosetala Broadwayem i vidjela DENZELA WASHINGTONA koji je stajao 3 metra od mene, vozila se u ricksahw (bicikla sa prikolicom, vrsta prijevoza) tip je morao voziti nas 4 zenske, skoro su mu noge otpale, dozvali taksi kao na TV-u i vozila se u tom zutom taksiju i vozac nam je bio iz CRNE GORE pa nam je dao skonto, zamisli, bila na Wall Streetu.....Bio je i neki food festival pa smo i tamo bili, dvadeset blokova dug, nekoliko stotina tisuca ljudi, jela sam New York Cheese Cake...I onda je najzgodniji tip u skoli dosao po mene na aerodrom.....Ja ne znam, ali mislim da bolje ne moze. Sve u svemu OCARANA SAM New Yorkom i vratit cu se ponovo, to je sigurno, predivno je. Grad je toliko cist da i sama nisam mogla vjerovat, a ljudi ne hodaju nego trce. Ekipa je bila ista kao u Charlestonu, a.k.a. super drustvo.
San mi se ostvario, a sada na redu i drugi dio cilja, Dandza zna nas dijl. (WINK WINK) Eto toliko od mene u ovom kratkom javljanju, sad se zurim ali javit cu se sa podrobnijim izvjescem!!!!!!!! POZDRAV!!!
- 02:02 - (2) - - #

<< Arhiva >>