Malo o karcinomu međuljudske komunikacije - Mucanju
[ # ]

Što je mucanje ?
Mucanje (balbuties) je poremećaj fluentnosti govora koji onemogućava normalan tok govora. Svatko je ponekad disfluentan, no ono po čemu se osoba koja muca razlikuje od nekog sa normalnim govornim disfluencijama je vrsta i učestalost tih disfluencija. Mucanje je kompleksan poremećaj koji se manifestira kroz natprosječan broj govornih disfluencija, ali može uključivati i čitav niz dodatnih komunikacijskih, emocionalnih i poremećaja u ponašanju. Mucanje je, dakle, višedimenzionalni problem koji utječe na osobu kao cjelinu i koji pored očiglednih govornih poteškoća može obuhvatati i negativna osjećanja i percepcije kod osobe koja muca kao što su poniženje, stid, krivnja, anksioznost, frustriranost, nedostatak samopouzdanja te osjećaj manje vrijednosti. Mnoge vidljive karakteristike mucanja se odnose na naučene, često neprilagođene oblike ponašanja koje osoba koja muca koristi kako bi izbjegla ili odgodila mucanje.



Tko muca?
Mucanje pogađa osobe svih dobi, ali najčešće je u djece u dobi između 2 i 6 godina starosti koja razvijaju govor. Dječaci triput češće mucaju nego djevojčice. Većina djece ipak preraste svoje mucanje te se procjenjuje kako manje od 1% odraslih muca. Mnogi pojedinci s ovim poremećajem postali su uspješni u karijerama koje su zahtijevale javni govor. Na popisu ovih osoba nalaze se Winston Churchill, glumica Marilyin Monroe, glumci James Earl Jones, Bruce Willis i Jimmy Stewart te pjevačice Carly simon i Mel Tillis, nogometaši Slaven Bilić, Goran Ljubojević a ima ih još mnogo. Dakle karijero ja stižem

Ali iz vlastitog iskustva znam da osobe koje mucaju su: vedrije, zgodnije, smišnije, munjenije.....

Ovo je možda i posljedni post jer se ovaj vikend selin. Držite se i uživajte i komentirajte me

25.01.2007. ...23:21 [ Komentari (27) ] Isprintaj

Miriše pelin i pusto polje, procvale ruže i med
[ # ]

Di ste ekipa???

Znate one filmove tipa Exorcist i taj đir. Svi oni filmovi o crnoj magiji. Svi mislimo da je to izmišljotina. A što ako nije??? Svi znamo što su štrige, je li tako. Što ako je vaša susjeda štriga ili još gore vaša baba, mater, teta. Razmislite malo o tome. Zamislite scenu: dovedete kući dečka ili curu. I vaša baba na njega ili nju baci urok. Što ako ste baš vi ureknuti??? Gaaadna spika. Ili scena: vi u crkvi na misi. I neka žena koja sidi pored vas se počne tresti i isprid vaših očiju na toj osobi se izvede exorcizam. Razmislite malo......
Pa javna tajna je da je onaj pop Bolobanić doša na stanove jer su stanovi prepuni crne magije. A on je exorcist.
Dosta o toj temi.

Ajmo malo o mojin brkovima bradi.
Nisan se brija 9 dana. A brada mi je kolika i Fili kad se ne brije 4 dana. Jebat ga. Ukratko: nije lipa scena ali boli me kurac. Nema brijanja dok ne zabien gol.

Evo van jedna lipa pisma u koju san se uzivia

Bijelo Dugme - Sve će to mila moja

Sve ce to, o mila moja,
prekriti ruzmarin, snjegovi i sas
i dvije ce pokisle ptice
sa tvoga oka prhnuti na jug.
Ni jedna suza, ni malo volje
ni jedna slutnja, ni glas,
a moglo je bolje

Reci ces malo je tuzno
on je bio kopile i jad
i stacemo goli i sami
pod ovo ledeno nebo i mrak.
Mirise pelin i pusto polje
procvale ruze i med,
a moglo je bolje

Gdje? Pokazi mi!
Gdje? Kad tuzne sudba ne voli.
I cime od svijeta da se branis?
Kao ruza?
Sa dva smijesna trna? Ili snom?
Uzalud, uzalud,
sve je protiv nas.

23.01.2007. ...14:32 [ Komentari (14) ] Isprintaj

Oj
[ # ]

Evo me. Ovo je tek nako da se javin. Ne znan što bi pisa.
Iman jednu odluku, naime: neću se brijati sve dok ne zabijen gol. Zajeb je što prvenstvo počinje tek za misec dana. E sad, Mogu se dogoditi dvi stvari:
1. Mogu ga odma uvaliti (čitaj zabiti) jer je motivacija velika.
2. Od prevelike želje izgoriš i sve pokušavaš na silu. A tako to ne ide. I nikad ga ne zabiješ.

Još se nisan odselia. Valjda sljedeći tjedan. Ali san sazna istinu o svojoj obitelji, barem o ovoj Gobinovoj strani. Ne baš cilu istinu ali napredujen. Zbog te istine san razmišlja da prominim prezime u materino djevojačko. Pitate se koje. Ja isto??? Šalin se. Onda bi se preziva Grdović. Zamislite scenu: Upoznajen se s nekin, dajen mu ruku i govorin: Josip Grdović ali ljudi me zovu Gobin.lud


To bi bilo sve od mene. Imate moj veliki pozdrav. I staviti ću pismu jednu. Je da je Thompson kojeg ja
ne volin ali pisma je dobra.

PRIJATELJI

Prijatelji, cesto mislim na vas
Nije ovo vrijeme dobro za nas
Nisu cure sto su bile
Sve su se u gradu skrile

Prijatelji, kako ste mi danas
Sjetite se na ponosne dane
Kada jedan uz drugoga stane
Sve smo mogli, sve smo smili
I bili smo sto smo htjeli

Prijatelji, kako ste mi danas
Kazite mi,
Jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Je'l nas vrijeme pregazilo
Kazite mi,
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da'l ste isti kao nekada
Prijatelji, cesto mislim na vas

Rado bih vas sve vidio zdrave
Samo da nas opet skupa stave
Pa da k'o na prvoj crti
Zapjevajmo protiv smrti
Prijatelji, kako ste mi danas

Kazite mi,
Jeste li se umorili
Jesu li nas prevarili
Je'l nas vrijeme pregazilo
Kazite mi,
Pjevate li pjesme stare
Kao nekad, uzdignute glave
Da'l ste isti kao nekada
Prijatelji, cesto mislim na vas

19.01.2007. ...14:02 [ Komentari (28) ] Isprintaj

Poželi sreću i ne zaboravi me.......
[ # ]

Nemojte misliti da je ovo jedan od onih tužnih postova u kojima cu pisati kako mi je teško u životu i ta sranja.
Ovo je post u kojem ću sititi svih 16 godina življenja u Varaždinskoj 45. Svega lipoga što mi se dogodilo u to vrime. Zašto mi je sad to došlo??? Selin se. Nije da iden u drugi grad ali meni je koda iden. Selin se na meladu. Onaj filing koji san osića sinoć po onome san skuzia ko mi je pravi prijatelj. Gledaj Paju, Filu, Šišetu i Šokrea kako igraju biljar i skužin da više nikad nećemo biti vakvi. Vako dobri, ko braća, spremni giniti jedan za drugoga. Onaj filing oko srca, prvi put u životu mi se činilo da nema izlaza. I još Tončia pitan duvan a on mi govori: Ajme iman još dva. I onda se malo misli i kaže: Za prijatelja sve. I da mi duvan. Po prvi put u životu mi je tribalo da me neko zagrli i da mi kaže: Sve će biti u redu.
Sitia san se svojih riči: Prijateljstvo je svetije od braka. Između mene i mog pravog prijatelja nikad neće ništa stati.
Zašto čovik skuži koliko mu nešto znači tek kad to nešto izgubi. Ali ja ovo neću izgubiti. Ne ovako i ne sad. Slava mrtvima ali ja još nisam pao.

Pošto je ovo možda i zadnji post jer u novoj kući neću imati internet želin vam samo reći: Držite se. Za ono što volite dajte sebe ciloga, svo srce i svu dušu svoju i nećete zažaliti.
Pozdravljam vas. Bog

13.01.2007. ...16:13 [ Komentari (14) ] Isprintaj

Story Super Nova MUsic Antitalents
[ # ]

Tamo negdi u 7-8 misecu moj brat je dosa na ideju da pocne svirati gitaru. Prvih nekoliko miseci mi je pila zivce jer ono nije bilo sviranje nego bubanje po zicama. Sad to vec liči na nešto. Ali sad mi pila živce sa pitanjima je li dobro ovo što je sad odsvira . Pa san ja doša na ideju da ga ja sniman dok on svira. On nema pojma da je ovo na internetu. Karli će se jedna pisma sviditi
Pa vi ocjenite je li dobro ili nije.

P.S. Malo se slabije vidi ali nema veze, to jest prve dvi se skroz slabo vide li druge dvi su dobre












09.01.2007. ...22:17 [ Komentari (17) ] Isprintaj

Evo vam jedan tekst
[ # ]

Evo jedan tekst malo je stariji. Stavia san ga jer neman ideje ni inspiracije za pisati nešto bolje. Ako vam se sviđa odlicno a ako ne ko vam jebe mater

Umjetnici na terenima i reklamama

Oglašivači s pravom vjeruju da korištenje sportskih zvijezda u reklamama navodi mlade da kupuju produkte koje reklamiraju njihovi idoli i to je zapravo jedan od glavnih razloga zašto svjetske kompanije troše milijune dolara na pridobivanje velikih imena.

Neke multinacionalne kompanije mogu se pohvaliti zavidnim popisom sportaša manekena, a u svijetu nogometa to su prije svega Nike, Adidas i Pepsi, koji se svake godine trude napraviti odlične reklame s brojnim slavnim protagonistima.

Razlog sudjelovanja većeg broja zvijezda u jednoj reklami leži i u činjenici da je puno lakše i jeftinije napraviti globalnu reklamnu kampanju nego raditi reklame s jednom zvijezdom za svako zanimljivije tržište.

I dok neki nogometaši poput, recimo, Davida Beckhama i Ronalda uživaju globalnu prepoznatljivost i popularnost, drugi se zadovoljavaju velikim interesom sponzora u domovini ili zemljama gdje zarađuju plaće.

David Beckham: One man brand

Najpoznatiji svjetski metroseksualac David Beckham s ukupno 32 milijuna dolara prihoda godišnje nogometaš je s najvećom zaradom na svijetu, s tim da zarađuje daleko više od sponzora nego od Real Madrida. Poznati su njegovi najveći sponzori poput Adidasa, Pepsija, Vodafonea i nekolicine drugih, a najprepoznatljiviji nogometaš današnjice čini sve kako bi postao tzv. one man brand. U Londonu je jedna nogometna akademija dobila njegovo ime, a zajedno sa suprugom Victorijom trenutačno radi na liniji muških parfema koji će, naravno, nositi njegovo ime.

Ronaldo: Zlatni dečko nogometa

Zlatom ovjenčan najslavniji brazilski napadač jednako se uspješno snalazi u svijetu poznatih i slavnih, kao i na nogometnom travnjaku. Također, kao što s virtuoznošću pravog nogometnog majstora razbija obrambene redove, tako uspješno slama i ženska srca, iako se ne može pohvaliti osobitom ljepotom. No to ne smeta ni ženama, ali ni sponzorima kojima je slavni Brazilac itekako zanimljiv. Osim ogromne popularnosti i odličnog ugovora s Real Madridom u kojem tjedno zarađuje 190.000 dolara, popularni Ronaldo može se pohvaliti i ukupnim godišnjim prihodom od 18 milijuna dolara, a njegov najizdašniji sponzor prije svega je Nike.

Freddie Ljungberg: Švedski šminker

Švedski reprezentativac i član londonskog Arsenala u zadnje vrijeme sve više privlači pažnju i izvan zelenih nogometnih travnjaka. Ljungberg je poznat po eksperimentiranju s različitim bojama kose, kao i po osebujnom stilu odijevanja, zbog čega je često u središtu pozornosti. To je samo jedan od razloga zbog čega ovaj Šveđanin plijeni pažnju ljepšeg spola, a nezapaženo ne može proći ni njegovo atletski građeno tijelo. Ljungbergov izgled privukao je pažnju i Calvina Kleina koji ga je odabrao kao glavnog manekena za svoju popularnu liniju donjeg rublja.

Zinedine Zidane: Mirni dečko iz Marseillea

Slavni Zidane poznat je po svojoj sramežljivosti, jednako koliko i po nogometnoj vještini. Sin alžirskih imigranta iz Marseillea i po mnogima najbolji igrač nogometa na svijetu u svojoj generaciji danas je nogometaš s najvećom plaćom, a Real ga plaća više i od razvikanog Beckhama (12 milijuna dolara). Međutim, Zinedine izvan travnjaka ne zarađuje ni približno toliko koliko prihoduje njegov slavni engleski suigrač, iako se osam milijuna dolara, koliko godišnje dobije od sponzora, sigurno ne može smatrati sitnišem. Mirni Francuz zadovoljio se ugovorima s Adidasom, koji mu je glavni sponzor, te reklamiranjem mineralne vode Volvic i Fordovih automobila.

Thierry Henry: Borac protiv rasizma

Thierry Henry, jedan od najpoznatijih i najcjenjenijih napadača na svijetu, zvijezda je Arsenala, francuske reprezentacije, ali i Nikea. Osim toga, Henry reklamira i Renaultove automobile, a prije nekoliko godina snimio je i reklamu za Clio gdje mu je društvo pravila supruga Nicole. Henry je također, potaknut sve češćim rasističkim ispadima na nogometnim stadionima, nedavno odlučio pokrenuti antirasističku kampanju u suradnji s najvećim sponzorom Nikeom, u kojoj se prodajom crno-bijelih silikonskih narukvica pokušava ohrabriti tiha većina navijača da se usprotivi rasističkim ispadima.

Alessandro Del Piero: Nigdje kao doma

Prepoznatljiva zvijezda Juventusa, napadač Alessandro Del Piero na Apeninskom poluotoku reklamira nekoliko kompanija, između ostalih Adidas, Disney i Pepsi. Priča se da je odbio ponudu iz zvjezdane ekipe Real Madrida zato što bi mu se odlazak u Španjolsku loše odrazio na brojne i raširene poslove u Italiji.

Ruud van Nistelrooy: Uspješni Nizozemac

Iako se nebrojeno puta pokazalo da dobar izgled otvara sva vrata, uključujući i ona sponzorska, Ruud van Nistelrooy, koji je zbog svoje naglašene vilice dobio nadimak Konjsko lice, potvrđuje da su u ovom slučaju presudni talent i uspjeh. Zvijezda Manchester Uniteda tako uspješno reklamira Nike i Coca-Colu u rodnoj Nizozemskoj.

Hidetoshi Nakata: Velika japanska zvijezda

Iako nije postigao velik igrački uspjeh u europskom nogometu, Nakata je u rodnom Japanu, kao uostalom i na području Azije gdje igrači, a ne klubovi, privlače pažnju i novac oglašivača - istinska zvijezda. U prijevodu bi to značilo da se na njega lijepe sponzori i da Nakata na taj način zarađuje velik novac na kojem bi mu pozavidjele i neke poznatije europske nogometne zvijezde.

07.01.2007. ...14:13 [ Komentari (11) ] Isprintaj

Kratak izvještaj
[ # ]

Ošiša san se

Zato vas molin kad me vidite da mi se ne smijete, hvala.
A kako san se ošiša to tribate viditi

Iden ća

03.01.2007. ...11:23 [ Komentari (9) ] Isprintaj

Želin vam svima sretnu novu 2007. godinu. Da vam se ispune svi snovi, nadanja i zelje.
Kad bi analizirali 2006. s pravom bi rekli da cu je prije pamtiti po lošem nego po dobrom ali nema veze.

Zato ću spomenuti samo par lipih stvari:
1. Uša san u prvi sastav kluba u kojen igran. Je da su to Raštane ali boli me kurac.
2. Upozna san pun kurac odličnih ljudi
3. Skužia san ko mi je pravi prijatelj a ko nije
4. Ovo je rekordna godina što se tiče odjeba - popušia san ih najmanjerofl
5. Jebeno san zgodannaughtyrofl


Loših bi moga pun kurac pisati. Virujte mi neda mi se toliko pisati.

Pozdravljam vas

01.01.2007. ...19:42 [ Komentari (7) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi