Pizdarije
[ # ]

Zamisli ti scenu u sridu, cetvrtak i petak nema nastave, a pošto nema nastave ja "moran" imati praksu u četvrtak i petak.

Što je koid mene novoga, a ništa. Nisan bia u gradu 2 miseca, u subotu san završia na hitnoj, propustia san već dvi utakmice zbog zdravstvenih problerma, boli me zadnje loža desne noge i iman filing da ce biti pizdarija s ton nogon. Čekaj, zašto van ja to govorin, neman pojma.

Ovaj post je napisan tek tako da se javin da san živ, zdrav i lud ka puška.

Ostavljan vas uz riči jedne molitve:


Oče naš, koji jesi na nebesima,


sveti se ime tvoje.
Dođi kraljevstvo tvoje,
budi volja tvoja,
kako na nebu, tako i na zemlji.
Kruh naš svagdanji daj nam danas,
i otpusti nam duge naše,
kako i mi otpuštamo dužnicima našim.
I ne uvedi nas u napast,
nego izbavi nas od zla.

Amen!


01.11.2006. ...15:41 [ Komentari (20) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi