Imali smo utakmicu
[ # ]

Sad san se vratia sa utakmice. Igrali smo sa Bibinjama ja san nakon dugo vrimena odigra cilu utakmicu i to san igra svoju prirodnu poziciju (livog bočnog). Cilo prvo poluvrime nisan odigra bog zna kako, stalno san osića neki pritisak. Koda san žrtva taktičke zamisli. Onda san na poluvrimenu puka. Reka san sam sebi da me boli kurac ako mi što bude sra. Pomolia san se i izaša iz svlačionice. Drugo poluvrime san se skroz opustia. Počea san igrati svoju igru. Finta, lopta u prostor i šprint po livoj strani. Onda je ubaciš ili ako si više u sredini opališ po golu. Počea san uživati (iako je bilo teško kad te onoliko cipaju i tuku). u drugon poluvrimenu san pogodia gredu, zabia gol i namistia dva gola. Čin san zabia gol sav onaj pritisak je nesta. Bia san najsritniji čovik na svitu. Sutra opet iman utakmicu.

Prelomia san u sebi. Neću se ostaviti nogometa jer nebi ima što raditi svako poslipodne i nebi ima di ispucati svu onu energiju. I neću se ostaviti jer Andriji dugujen dvoboj.

Ljudi budite pozdravljeni i molite se bogu

14.10.2006. ...12:25 [ Komentari (14) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Baš me briga ako su mi uvijek prazni džepovi,
    nosim torbu punu osmjeha!!!
    To je moj nekakav životni moto
    Na ovom blogu će te moči čitati što
    mi se događa u životu i ljudima oko mene

Linkovi